بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب ستاره منچسترسیتی درباره کلوپ و لیورپول

ایلکای گوندوغان : کلوپ را دوست دارم، اما لیورپول نه!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱
ایلکای گوندوغان

ایلکای گوندوغان یکی از ستاره های تاثیرگذار منچسترسیتی در سال های اخیر بوده و پپ گواردیولا علاقه زیادی به این هافبک آلمانی و گلزن دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی منچسترسیتی، علاقمند به ماندن در این باشگاه برای فصول آتی است.

به گزارش پارس فوتبال، ایلکای گوندوغان یکی از ستاره های تاثیرگذار منچسترسیتی در سال های اخیر بوده و پپ گواردیولا علاقه زیادی به این هافبک آلمانی و گلزن دارد. قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید صورت نگرفته است. اما ایلکای گوندوگان مدعی شد آرامش خود را حفظ کرده و ترجیح می دهد باز هم در منچسترسیتی به بازی کردن ادامه دهد.

ایلکای گوندوگان گفت:

من در منچسترسیتی احساس راحتی می کنم و بسیار راضی هستم. من باید از باشگاه سیتی تشکر کنم و در سال های اخیر لحظات بسیار خوبی را تجربه کرده ام، پس به راحتی می توانم تصور کنم که چند سال دیگر نیز اینجا بمانم.

من همیشه تصمیمات حرفه‌ای خود را با این ملاک به چه کسی سرمربی باشگاه است، گرفته‌ام و اینکه سرمربی برای شما ارزش قائل باشد، مهمترین مسئله برای یک بازیکن است. اما این امر هم می‌تواند شما را به چالش بکشد و هم تشویق کند. این ملاک برای من تا به امروز که تغییر نکرده است. احتمال تمدید قرارداد با سیتی؟ من در این مورد کاملا آرامش دارم.

تابستان 2023 هنوز خیلی دور به نظر می رسد و من واقعا نگران نیستم. حتی معلوم نیست چه سرنوشتی برای سرمربی رقم می خورد. قرارداد پپ گواردیولا نیز فقط تا سال 2023 اعتبار دارد و هیچ کس نمی داند او چگونه برنامه ریزی کرده است.

احتمال پیوستن مجدد به یورگن کلوپ در لیورپول؟ فکر می کنم چنین پیشنهادی آن را رد کنم. همه می‌دانند که من چقدر کلوپ را دوست دارم و از او قدردانی می‌کنم، اما چند سالی است که در سیتی هستم و این امکان برایم وجود ندارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *