بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دردسر سیتی ؛ تحقیق درباره همکاری با شرکت شرط‌بندی

آغاز تحقیقات لیگ برتر درباره احتمال همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی

همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی هفته گذشته اعلام کرد که بالاترین درآمد حاصل از تبلیغات در تاریخ فوتبال انگلیس را به نام خودش ثبت کرده است.

آنها همچنین به صورت رسمی تایید کردند که لیگ برتر انگلیس تحقیقاتی را درباره اتهامات ناهنجاری‌های مالی در حسابرسی این باشگاه آغاز کرده است و در حال بررسی مدارک ارائه شده است.

اما حالا روزنامه دیلی میل خبر داده است که نشانه‌های غیرمتعارفی در همکاری این باشگاه با یک بنگاه شرطبندی به نام ایکس ایت وجود دارد. همکاری این دو در تابستان سال گذشته آغاز شد و سیتی اعلام کرد که آنها همکار منطقه‌ای جدید این باشگاه هستند که قرار است به شریک شرطبندی رسمی این باشگاه در آسیا تبدیل شوند.

نشریه نروژی ژوسیمار در طول این مدت سعی کردن این ارتباط را زیر سوال ببرد و سوالاتی از قبیل سابقه این بنگاه، خاستگاه و محل تاسیس آنها و همچنین افرادی که برای آنها کار می‌کنند را مطرح کرد اما نه سیتی و نه ایکس ایت پاسخی به این پرسش‌ها ندادند.

کمی بعد صفحه فردی که به عنوان موسس و مدیر این شرکت از او یاد شده بود به دلیل استفاده از عکس جعلی در لینکدین بسته شد تا شبهات بیشتری در این باره مطرح شود.

باشگاه منچسترسیتی آدرس ایمیلی را به خبرنگاران دیلی میل ارائه کرده است که به عنوان مدیر اصلی این شرکت با او تماس بگیرند اما این فرد نیز حاضر به پاسخگویی نشده است.

گفته می‌شود چنین شرایطی ممکن است سیتی را به سرمایه‌گذاری جعلی از طریق حامیان مالی، زیر پا گذاشتن جدی قوانین و همچنین ثبت قراردادهای خیالی برای درآمدزایی متهم کند. تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد اما وکلای این باشگاه در تلاش هستند تا مشروعیت این اتهامات را زیر سوال ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *