بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس 3-0 لاتزیو ؛ بیانکونری مدعی می‌شود

پیروزی مقتدرانه یوونتوس برابر لاتزیو در تورین با 3 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۵
پیروزی مقتدرانه یوونتوس برابر لاتزیو در تورین با 3 گل

یوونتوس با پیروزی 3-0 مقابل لاتزیو به رتبه سوم سری آ صعود کرد. این بازی آخرین دیدار باشگاهی اروپا قبل از جام جهانی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس با پیروزی 3-0 مقابل لاتزیو به رتبه سوم سری آ صعود کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان مکس آلگری که رقابت‌های این فصل را خوب شروع نکرده بودند، در ادامه نتایج خوب‌شان در هفته‌های اخیر، امشب موفق شدند با گل‌های مویزه کین (دو گل) و آرکادیوش میلیک، لاتزیو را شکست بدهند و به رتبه سوم جدول صعود کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بازی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 12 بود که یوونتوسی‌ها صاحب اولین موقعیت‌شان شدند اما ضربه نیکولو فاجولی را ایوان پروودل با یک دست دفع کرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت ویژه‌ای منجر نشد تا اینکه در دقیقه 40، روی حرکت پدرو و ضربه او، لاتزیو می‌توانست به گل برسد اما توپ بعد از برخورد به لوکاتلی به کرنر رفت و تنها یک کرنر نصیب لاتزیو شد.
سرانجام در دقیقه 43 بود که مویزه کین گل اول بازی را برای یوونتوس به ثمر رساند. روی اشتباه پروودل و میلینکوویچ-ساویچ بود که آدریان رابیو صاحب توپ شد و پاس او مویزه کین با یک ضربه حساب شده تبدیل به گل اول بازی کرد.

پیروزی مقتدرانه یوونتوس برابر لاتزیو در تورین با 3 گل

در ثانیه های باقیمانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و یووه با برتری 1-0 به رختکن رفت.
نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 بود که به گل دوم رسید. این بار روی حرکت کاستیچ از سمت چپ بود که یووه صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه پروودل توپ او را برگشت داد، مویزه کین توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند و در دقیقه 61 بود که روی پاس پدرو، لوئیز آلبرتو صاحب موقعیت شد اما ضربه نوک پای او را وویژک شزنی دفع کرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان یوونتوس به خوبی توپ و میدان را در اختیار داشتند و اجازه ندادند که خطری روی دروازه شان ایجاد شود.
در حالی که به نظر می رسید بازی با همان دوگل به پایان خواهد رسید، در دقیقه 89 یووه به گل سوم رسید. روی حرکت خوب فدریکو کیه‌زا بود که میلیک صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده پروودل را مغلوب کرد تا یووه در این دیدار به پیروزی 3-0 برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *