بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آتالانتا 2-3 اینتر ؛ برد ارزشمند با درخشش ژکو

پیروزی دشوار و ارزشمند اینتر در خانه آتالانتا در دیداری پرگل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۸
پیروزی دشوار و ارزشمند اینتر در خانه آتالانتا در دیداری پرگل

از هفته 15 سری آ آتالانتا در خانه میزبان اینتر بود. هر دو تیم 27 امتیازی بودند ولی اینتر به دلیل تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر در روزی که ادین ژکو درخشان کار کرد و دو گل زد، توانست در زمین آتالانتا به سه امتیاز ارزشمند برسد.

به گزارش پارس فوتبال، امروز و از هفته 15 سری آ ایتالیا، آتالانتا در خانه میزبان اینتر بود. هر دو تیم 27 امتیازی بودند ولی اینتر به دلیل تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار داشت.

اولین موقعیت جدی بازی را میزبان خلق کرد. شوت محکم کوپمینِرس با واکنش خوب اونانا، گلر اینتر، راهی کرنر شد. کرنر ارسال شد و ضربه سر پالومینو بازهم با واکنش اونانا راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه 23 آتالانتا به یک ضربه پنالتی دست یافت. داور خطای دی‌فرای روی زاپاتا را پنالتی گرفت تا یک دقیقه بعد لوکمان آتالانتا را 1-0 پیش بیندازد.

اینتر پس از دریافت گل جلو کشید و در دقیقه 34 به گل تساوی رسید. ارسال از چپ باستونی و اثرگذاری لائوتارو با سر باعث شد توپ مقابل دروازه بان به ادین ژکو برسد و ضربه زیبای او به گل تساوی اینتر تبدیل شد.

پیروزی دشوار و ارزشمند اینتر در خانه آتالانتا در دیداری پرگل

نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

میهمان که نیمه دوم را خوب شروع کرده بود، در دقیقه 56 به گل دوم رسید. پاس خوب دی‌مارکو از چپ را ژکو از دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا هم خودش و هم اینتر را دوگله کند.

6 دقیقه بعد نراتزوری گل سوم را هم زد. روی یک ارسال از چپ و ضربه سر لائوتارو این پالومینو بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار 1-3 شود.

پیروزی دشوار و ارزشمند اینتر در خانه آتالانتا در دیداری پرگل

آتالانتا که شکست را باور نداشت، یکپارچه حمله شد و در دقیقه 77 فاصله را به یک گل کاهش داد. روی یک ضربه کرنر، پالومینو اشتباه خود روی گل سوم حریف را جبران کرد و با ضربه سر توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

حملات پردامنه آتالانتا در دقایق باقیمانده به نتیجه نرسید و در نهایت اینتر این بازی بیرون خانه مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت. اینتر با 30 امتیاز موقتا بالاتر از یوونتوس در رده چهارم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *