بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ ناتان جونز سرمربی ساوتهمپتون شد

ناتان جونز جانشین رالف هاسن هاتل در پست سرمربیگری ساوتهمپتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۴
ناتان جونز جانشین رالف هاسن هاتل در پست سرمربیگری ساوتهمپتون

ناتان جونز، مربی ولزی، به عنوان سرمربی جدید ساوتهمپتون و جانشین رالف هاسن‌هوتل انتخاب شد. ساوتهمپتون شرایط خوبی در این فصل ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناتان جونز، مربی ولزی، به عنوان سرمربی جدید ساوتهمپتون و جانشین رالف هاسن‌ هاتل انتخاب شد.

به گزارش “ورزش سه”، مدیران باشگاه ساوتهمپتون تصمیم گرفتند که پس از کسب نتایج نه چندان خوب هاسن‌هوتل و قرار گرفتن این تیم در جایگاه هجدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به کار با این مربی اتریشی خاتمه دهند.

این اتفاق در حالی رخ داد که تنها 14 بازی از آغاز فصل 23-2022 گذشته بود اما در نهایت این مربی به چهار سال حضورش در این تیم با کسب تنها 12 امتیاز و قرار گرفتن در نزدیکی منطقه سقوط خاتمه داد.

حالا جونز قرار است به عنوان جانشین او روی نیمکت ساوتهمپتون قرار بگیرد. این مربی اهل کشور ولز است و دو فصل درخشان و موفق را به همراه لوتون تاون سپری کرده است. او فصل گذشته حتی موفق شد این تیم را به پلی آف چمپیونشیپ برساند.

این مربی ولزی پس از امضای قرارداد با باشگاه ساوتهمپتون در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت:

من واقعا از این که چنین فرصتی را به دست آورده‌ام به خودم می‌بالم. من چیزهای بسیاری از روزهای گذشته تا به امروز از این باشگاه می‌دانم و آنها باشگاهی فوق العاده هستند. تعداد زیادی از اعضای خانواده‌ام طرفدار ساوتهمپتون هستند و همین باعث شده است که من بی‌صبرانه منتظر شروع کارم با این تیم باشم.

او با ابراز خوشحالی از مربیگری در لیگ برتر گفت:

البته که من از زمانی که سرمربی شدم رویای چنین روزی را داشتم اما این باشگاه به طور خاص به خاطر نحوه مدیریت، ساختار و دیدگاهی که به کسب نتایج دارد برای من اهمیت داشت و حضور در اینجا واقعا با روند کاری من سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *