بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علاقه اسطوره منچستریونایتد برای هدایت ساوتهمپتون

علاقه زیاد وین رونی برای حضور بر روی نیمکت ساوتهمپتون

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
ساوتهمپتون ؛ علاقه زیاد وین رونی برای حضور بر روی نیمکت ساوتهمپتون

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، امیدوار است که بار دیگر اما این بار به عنوان مربی در لیگ برتر انگلیس حضور پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساوتهمپتون پس از برکناری ناتان جونز همچنان به دنبال یافتن گزینه‌ای برای جانشینی او است و به نظر می‌رسد که یکی از اسطوره‌های لیگ برتر به قبول هدایت این تیم علاقه‌مند است.
رونی در حال حاضر سرمربی دی سی یونایتد در لیگ فوتبال آمریکاست، اما تاک اسپورت مدعی شده که او آماده است تا برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس از این باشگاه جدا شود.
پیش از این بعضی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که فرانک لمپارد و استیون جرارد هم به حضور در ساوتهمپتون علاقه زیادی دارند.
این دو مربی در حال حاضر در تیمی مشغول به کار نیستند. لمپارد چند روز قبل و به دلیل نتایج ضعیفی که در طول این فصل گرفته بود از هدایت اورتون برکنار شد و جرارد هم پس از کسب تنها دو پیروزی در 12 بازی ابتدایی فصل جاری در ماه اکتبر از استون ویلا اخراج شد.

رونی مشتاق بازگشت به لیگ برتر انگلیس است، اما باید دید که آیا مدیران ساوتهمپتون هم علاقه‌ای به همکاری با این مربی دارند یا خیر.
این تیم در حال حاضر با کسب تنها 15 امتیاز از 22 بازی در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و هر کسی که هدایت این تیم را برعهده بگیرد با چالش‌های بسیار دشواری برای دور کردن آن‌ها از منطقه سقوط تا پایان فصل روبه‌رو خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *