بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن‌هاخ: باید با روحیه بالا به روند صعودی‌مان برگردیم

نشست خبری اریک تن هاخ پیش از دیدار منچستریونایتد و ساوتهمپتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹
اریک تن‌هاخ

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ساوتهمپتون می‌گوید شیاطین سرخ برای فراموش کردن شکست تلخ مقابل لیورپول به قدرت روحی و عملکردی فوق‌العاده نیاز دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ساوتهمپتون می‌گوید شیاطین سرخ برای فراموش کردن شکست تلخ مقابل لیورپول به قدرت روحی و عملکردی فوق‌العاده نیاز دارند.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد در اولین فصل حضور اریک تن‌هاخ هلندی روی نیمکت این تیم شرایط خوبی را تجربه می‌کرد اما شکست تاریخی 7-0 مقابل لیورپول در این روند مثبت وقفه ایجاد کرده و یونایتدها را با بحران مواجه کرده است.

اما در آستانه دیدار فردا مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر تن‌هاخ و تیمش امیدوارند پیروزی 4-1 مقابل بتیس در لیگ اروپا بتواند از نظر روحی به آنها کمک کند تا شکست تلخ لیورپول را کم کم به فراموشی سپرده و دوباره در مسیر مثبت قبلی قرار بگیرند.

منچستریونایتد فردا برای اولین بار بعد از شکست تلخ مقابل لیورپول در لیگ برتر به میدان می‌رود و تن‌هاخ می‌گوید از شاگردانش انتظار دارد با روحیه قوی و عملکردی فوق‌العاده در این بازی خاطرات تلخ خود را به فراموشی بسپارند.

یونایتد به قدرت روحی بالا نیاز دارد

در اینکه باید نشان بدهیم روحیه خیلی خوبی داریم هیچ شکی نیست. دو هفته پیش شاهد بودیم که ساوتهمپتون موفق شد چلسی را در خانه‌اش شکست دهد. پس برای شکست آنها باید عملکردی فوق‌العاده داشته باشیم. رقابت در پایین جدول خیلی فشرده است و آنها به ما سخت خواهند گرفت.

یونایتد روند صعودی‌اش را ادامه می‌دهد؟

من معتقدم روند خوبی داریم و در هر بازی بهتر می‌شویم. ما در هر مسابقه یک برنامه مشخص داریم. بعد از هر بازی به بازیکنها بازخورد می‌دهیم و این به همه کمک می‌کند نسبت به بازی قبلی بهتر باشند.

از شلوغی برنامه بازی‌ها شکایت نداریم

ما از برنامه شلوغ بازی‌ها شکایت نداریم. چون معتقدم مسابقات بهترین ابزار برای بهتر کردن برنامه تیمی است. بعد از ساوتهمپتون دو بازی دیگر انجام می‌دهیم و بعد یک وقفه فیفا دی داریم. این برنامه به نظرم برای ما خوب است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *