بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فهرست کامرون برای جام جهانی ؛ ستاره بایرن هم هست

اعلام لیست نهایی تیم ملی کامرون برای جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۷
تیم ملی کامرون

ریگوبرت سانگ، سرمربی تیم ملی کامرون فهرست 26 نفره این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 را اعلام کرد. این تیم در گروه هفتم قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریگوبرت سانگ، سرمربی تیم ملی کامرون فهرست 26 نفره این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 را اعلام کرد.

به گزارش پارس فوتبال، کامرون نیز به جمع تیم‌هایی پیوست که در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی 2022 فهرست نهایی‌شان برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کردند.

همانطور که انتظار می‌رفت نام اریک ماکسیم چوپو موتینگ که در چند هفته اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب بایرن مونیخ داشته است در این فهرست دیده می‌شود و او به همراه سایر بازیکنان این تیم برای حضور در جام جهانی راهی قطر خواهد شد.

کاپیتانی این تیم برعهده وینسنت ابوبکر است که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و همچنین جام جهانی 2014 برزیل هم به همراه این تیم به میدان رفته بود و این بار نیز در قطر تیمش را همراهی خواهد کرد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های آفریقایی از غیبت مایکل انگادو انگادجوی در این فهرست ابراز تعجب کردند و مدعی شدند که عدم حضور این مدافع قدیمی در فهرست سانگ شاید بزرگ‌ترین شگفتی ممکن در فهرست کامرون برای جام جهانی 2022 باشد.

نکته جالب دیگر این فهرست این است که سوایبو مارو و جروم انگوم که هر دو تنها ساعتی پیش از اعلام این فهرست برای اولین بار در دیدار دوستانه برابر جامائیکا در ترکیب این تیم قرار گرفتند نیز در این فهرست حضور دارند، موضوعی که باعث تعجب بسیاری شده است.

نیکلاس انکولو، مدافع 32 ساله، که پیش از این و با قهرمانی کامرون در جام ملت‌های آفریقای 2017 از تیم ملی خداحافظی کرده بود، پس از پنج سال در ماه سپتامبر بار دیگر به تیم ملی برگشت و حالا در سومین جام جهانی‌اش به میدان خواهد رفت.

فهرست تیم ملی کامرون به این شرح است:

دروازه‌بان‌ها: دویس اپاسی، سیمون اگاپاندوئتنبو، آندره اونانا
مدافعان: ژان چارلز کاستلتو، انزو ابوسه، کولینز فای، اولیویر امبایزو، نیکلاس انکولو، تولو نوهو، کریستوفر ووه
هافبک‌ها: مارتین هونگلا، پیر کنده، اولیویر انتچام، گائل اوندوا، ساموئل اوم گوئت، آندره فرانک زامبو آنگیسا
مهاجمان: وینسنت ابوبکر، کریستین باسوگوگ، اریک ماکسیم چوپو موتینگ، سوایبو مارو، برایان امبئومو، نیکلاس مومی انگامالو، ژروم انگوم، جرج کوین انکوندو، ژان پیر انسامه، کارل توکو اکامبی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *