بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش بایرن به سنگالی ها ؛ هنوز وضعیت مانه مشخص نیست

بایرن مونیخ : سادیو مانه مصدوم شده و او برای بازی مقابل شالکه در دسترس نخواهد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۹
سادیو مانه

باشگاه بایرن مونیخ در مورد آخرین وضعیت مصدومیت سادیو مانه بیانیه داد و تایید کرد که تست‌های پزشکی بیشتری برای نتیجه گیری نهایی باید انجام شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه بایرن مونیخ در مورد آخرین وضعیت مصدومیت سادیو مانه بیانیه داد و تایید کرد که تست‌های پزشکی بیشتری برای نتیجه گیری نهایی باید انجام شود.

به گزارش پارس فوتبال، شب گذشته درحالی‌که در آلیانز آرنای شهر مونیخ تنها بیست دقیقه از شروع دیدار بایرن مونیخ مقابل وردربرمن در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا می‌گذشت، سادیو مانه مصدوم شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد.

این اتفاق در زمانی برای مانه افتاد که او دوازده روز دیگر باید به عنوان رهبر اصلی تیم ملی سنگال، در جام جهانی قطر به میدان برود.

در دقیقه 19 بازی سادیو مانه از ناحیه پای راست احساس ناراحتی کرده و روی زمین نشست. درحالی‌که نشانه‌های درد در صورت ستاره سنگالی دیده می‌شد داور بازی را متوقف کرد و تیم پزشکی بایرن وارد زمین شد تا به سادیو رسیدگی کند.

ساعاتی پیش نشریه اکیپ فرانسه ادعا کرد که سادیو مانه قطعا جام جهانی را از دست خواهد داد که شوک بزرگی به سنگال بود اما در همین رابطه باشگاه بایرن مونیخ بیاینه داد و تایید کرد که او بازی با شالکه را از دست خواهد داد و معاینات پزشکی بیشتری روی او باید انجام شود:

سادیو مانه مصدوم شده و او برای بازی مقابل شالکه در دسترس نخواهد بود. آزمایشات بیشتر در چند روز آینده انجام خواهد شد. بایرن با تیم پزشکی سنگال در تماس است.

به این ترتیب هنوز نمی توان با قاطعیت از غیبت مانه در جام جهانی صحبت کرد و تست های پزشکی بیشتری باید روی ناحیه مصدوم او انجام شود. در واقع فعلا برای نتیجه گیری زود است.

مانه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ سنگال است. او با 34 گل در 93 بازی، بهترین گلزن تاریخ کشورش است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *