بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره بایرن به آلیانز بازمی گردد

بازگشت قریب الوقوع کارل هاینس رومینیگه به بایرن مونیخ به عنوان مدیر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۵
کارل هاینس رومینیگه

کارل هاینس رومینیگه در پایان فصل 21-2020 از سمت خود به عنوان نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ کنار رفت و به سال ها فعالیت خود در این باشگاه پایان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک سال و نیم پس از رفتن از بایرن مونیخ، کارل هاینس رومینیگه در آستانه بازگشت به این باشگاه است.

به گزارش پارس فوتبال، کارل هاینس رومینیگه در پایان فصل 21-2020 از سمت خود به عنوان نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ کنار رفت و به سال ها فعالیت خود در این باشگاه پایان داد. به جای او الیور کان اکنون نایب رئیس باشگاه مونیخی است اما طبق ادعای نشریه بیلد، بایرن قصد بازگرداندن رومینیگه را دارد.

رومنیگه بعد از مشخص‌شدن زمان خداحافظی از بایرن مونیخ گفته بود:«این یک خداحافظی با رضایت و افتخار است. من می توانم باشگاهی را تحویل بدهم که از نظر ورزشی، اقتصادی و ساختار کاملا سالم باشد. این برای من مهم بود. من می خواهم از بسیاری از افرادی که در کنار من بوده‌اند تشکر کنم.»

رومینیگه در یک سال و نیم گذشته هرگز ارتباط خود با باشگاه را قطع نکرده و به احتمال زیاد در پستی دیگر مشغول به فعالیت خواهد شد. بیلد نوشته است که هدف، بهره مندی از تخصص بین المللی او است. رومینیگه هنوز هم با باشگاه های مطرح اروپایی ارتباط بسیار خوبی دارد و بایرن می خواهد از این ارتباط، بهترین استفاده را ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *