بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگال در شوک ؛ سادیو مانه جام جهانی را از دست داد

غیبت احتمالی سادیو مانه در جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت در دیدار بایرن مونیخ و وردربرمن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷
غیبت احتمالی سادیو مانه در جام جهانی 2022

بنابر ادعای اکیپ سادیو مانه ستاره تیم ملی سنگال حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 را از دست داد. او دیشب در بازی بایرن و برمن مصدوم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنابر ادعای اکیپ سادیو مانه ستاره تیم ملی سنگال حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 را از دست داد.

به گزارش پارس فوتبال، یازده روز دیگر رقابت‌های جام جهانی در شهر دوحه و کشور قطر آغاز خواهد شد. مسابقاتی که هواداران فوتبال برای شروع آن لحظه‌شماری می کنند.

در این بین یک نگرانی بزرگ برای هواداران تیم های حاضر در مسابقات جام جهانی قطر وجود دارد. با توجه به برگزاری مسابقات در فصل پاییز و این که تا یک هفته قبل از برگزاری بازی ها همچنان اکثر لیگ ها مخصوصا در اروپا در جریان است، نگرانی بابت مصدومیت احتمالی ستاره ها به اوج خود رسیده است.

در این بین طی هفته های اخیر شاهد بوده ایم که چند بازیکن بزرگ به دلیل مصدومیت حضور در مسابقات جام جهانی را از دست داده اند و حالا این کابوس به تلخ ترین شکل ممکن گریبان گیر تیم ملی سنگال شده است.

دیروز و در جریان پیروزی 6-1 بایرن مونیخ در هفته چهاردهم رقابت های بوندسلیگا ستاره سنگالی این تیم در دقیقه 20 بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به لروی سانه داد تا در آستانه جام جهانی یک شوک بزرگ به سنگالی ها وارد شود.

هواداران تیم ملی سنگال امیدوار بودند که امروز اخبار امیدوار کننده ای پیرامون سادیو مانه و احتمال حضور او در جام جهانی منتشر شود اما اینگونه نبوده و به نظر می رسد که این بازیکن جدیدترین غایب قطر خواهد بود.

در همین راستا و بر اساس گزارشی که نشریه اکیپ منتشر کرده مصدومیت ستاره تیم ملی سنگال کاملا جدی بوده و او حضور در جام جهانی قطر را از دست داده است. البته باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال سنگال به این موضوع چه خواهد بود و این که آیا آنها به طور رسمی غیبت او در جام جهانی را اعلام خواهند کرد یا خیر.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *