بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش احساسی فیرمینو به جا ماندن از لیست سلسائو

روبرتو فیرمینو : جام جهانی برای هر بازیکنی یک رویا است و من هم از این قاعده مستثنا نیستم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
واکنش احساسی روبرتو فیرمینو به جا ماندن از لیست سلسائو

روبرتو فیرمینو مهاجم لیورپول، اولین اظهارنظر عمومی خود را پس از کنار گذاشته شدن از لیست نهایی تیم ملی برزیل در جام جهانی منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو فیرمینو مهاجم لیورپول، اولین اظهارنظر عمومی خود را پس از کنار گذاشته شدن از لیست نهایی تیم ملی برزیل در جام جهانی منتشر کرد.

به گزارش پارس فوتبال، روز گذشته لیست نهایی تیم ملی برزیل جهت حضور در رقابت های جام جهانی منتشر شد که نکته قابل توجه در نفرات منتخب تیته، عدم حضور بابی فیرمینو و فیلیپ کوتینیو بود.

در پی عملکرد نه چندان مقتدرانه لیورپول در فصل جاری، فیرمینو 19 بار برای تیم کلوپ به میدان رفته و 8 گل هم به ثمر رسانده اما این عملکرد، تیته را قانع نکرده و سرمربی برزیل مهاجمان جوانی نظیر وینیسیوس جونیور، ریچارلیسون، آنتونی و رافینیا را به او ترجیح داده است.

حالا پس از گذشت یک روز از اعلام این لیست، بابی فیرمینو در صفحه شخصی خودش به این موضوع واکنش نشان داده:

از تمام پیام های محبت‌آمیزی که برایم ارسال شده تشکر می‌کنم. جام جهانی برای هر بازیکنی یک رویا است و من هم از این قاعده مستثنا نیستم. لیستی که دیروز ارائه شد با رویایی که در ذهنم داشتم و اتفاقی که تصور می کردم کاملا متفاوت بود اما اکنون می توانم به گذشته خودم نگاهی بیندازم و به خاطر رویاهایی دیگری که توانستم به آنها برسم از خدا را شاکر باشم.

مهاجم لیورپول، 55 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و موفق شده 17 گل ملی نیز به ثمر برساند.

با توجه به سن روبرتو فیرمینو (۳۱ سال) و مهاجمان جوان و با استعداد برزیلی که در حال پرورش و پیشرفت هستند، بعید است که در جام جهانی 2026 هم او به اردوی برزیل دعوت شود و به احتمال زیاد این آخرین فرصت او برای حضور در جام جهانی بوده است که در رسیدن به آن ناکام ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *