بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های خواندنی از پدر زن مانه

«آمادو» پدر همسر مانه : مانه مسلمان خوبی استو طبق احکام مسلمانان زندگی می کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۲
مانه ؛ «آمادو» پدر همسر مانه : مانه مسلمان خوبی استو طبق احکام مسلمانان زندگی می کند

سادیو مانه به تازگی در سن سی و یک سالگی با یک دختر هجده ساله ازدواج کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سادیو مانه ستاره 31 ساله تیم ملی سنگال در حالی خود را برای آماده سازی برای حضور در رقابت جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند که به تازگی با یک دختر 18 ساله در مراسمی مخفیانه ازدواج کرد که در این مراسم تنها دوستان نزدیک و خانواده این زوج حضور داشتند. عایشه مانه از طریق پدرش که با ایجنت سادیو مانه، باکاری سیسه ملاقاتی داشته و سیسه زمانی که متوجه علاقه او به مانه می‌شود، زمینه‌ساز آشنایی بیشتر این دو نفر می‌شود.

پدر همسر سادیو مانه «عایشه تیمبا» تایید کرده که دخترش ۱۸ سال دارد و این زوج به‌صورت سنتی ازدواج کردند. پدر تیمبا «آمادو» به تمام این سوالات پاسخ داده و گفت که بیشتر از دو سال از روزی که این دو نفر همدیگر را برای اولین‌بار دیدند می‌گذرد. او در این باره گفت:

همسرم و عایشه یک روز با خانواده مانه دیدار کردند و این دو نفر آنجا همدیگر را برای اولین‌بار دیدند. احتمالا مانه چیز خاصی در او دید و والدینش نیز از دخترم تعریف می‌کردند. آنها به دیدن من آمدند و طبق سنت با هم صحبت کردیم و در مورد همه چیز توافق کردیم و منتظر ماندیم تا وقتش بشود. آنها با هم قرار نمی‌گذاشتند زیرا عایشه هنوز خیلی جوان بود. او ۱۸ ساله است. اولین‌باری که مانه او را دید بیشتر از دو سال پیش بود.

پدرزن مانه در مورد این ازدواج افزود:

عایشه با شناختی که از سادیو پیدا کرده بود او را پذیرفت. اما ما به عنوان والدین او را راهنمایی کردیم و اجازه دادیم که آزادانه تصمیم خود را بگیرد. خدا بهترین مسیر را برابر او قرار داد. می‌دانستم که سادیو و خانواده‌اش افراد بسیار خوب و متواضعی هستند. سادیو بازتاب خانواده‌اش است. با این حال به عنوان پدر باید چیزهای بیشتری درباره او، تحصیلاتش، ایمانش به خدا، و اخلاقش می‌دانستم و متوجه شدم که او آدم بسیار خوبی است. من و سادیو زیاد صحبت می‌کنیم و او با اینکه هنوز جوان است چیزهای زیادی در مورد زندگی می‌داند و من از او خیلی یاد گرفتم. به همین دلیل در مورد پذیرفتن درخواست او برای ازدواج با عایشه تردید نکردم.

آقای تامبا یک پیمانکار ثروتمند در صنعت ساخت و ساز است و از سال ۲۰۱۳ با باکاری سیسه مدیربرنامه‌های مانه دوستی داشته و این دو نفر در تعدادی از پروژه‌های یکدیگر کار کرد‍ند. او در ادامه گفت:

رابطه ما بر پایه اعتماد است. شهرت و ثروتش نه، اولین چیزی که در مورد او دوست دارم تحصیلات خوبش است. و اکنون که دخترم را به او داده‌ام دوست دارم از او به خوبی مراقبت کند و به‌ویژه طبق احکام مسلمانان زندگی کند، زیرا او مسلمان خوبی است. دوست دارم به رشد او کمک کند، اگرچه دخترم تمام تلاش خود را می‌کند و این برای من بسیار مهم است.

این مراسم در حالی بود که مانه پیش‌تر در مصاحبه‌ای از او پرسیده شد، چرا ازدواج نمی‌کنی و این بازیکن محبوب سنگالی پاسخ داد:

دختران زیادی این سوال را می‌پرسند اما متاسفم آنها همین که در فضای مجازی این سوال را از من می‌پرسند، یعنی وقتشان را تلف می‌کنند. من با زنی ازدواج می‌کنم که در شبکه‌های اجتماعی ظاهر نمی‌شود، به خدا احترام بگذارد و نمازش را بخواند.

مانه در حال حاضر فوتبال باشگاهی خود را در کنار کریستیانو رونالدو در تیم النصر عربستان سعودی ادامه می‌دهد. اما به این زودی در بازی‌های آنها حاضر نخواهد شد، زیرا برای خدمت به تیم ملی سنگال در مسابقات جام ملت‌های آفریقا آماده می‌شود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *