بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت اوبا به وسفالن ؛ دیوار زرد در انتظار توست

تقابل جذاب پیر امریک اوبامیانگ با دورتموند در لباس چلسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۲
پیر امریک اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی چلسی، برابر تیم سابق خود دورتموند به میدان خواهد رفت. هواداران دورتموند از او خاطرات شیرینی دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی چلسی، برابر تیم سابق خود دورتموند به میدان خواهد رفت.

به گزارش پارس فوتبال، ظهر امروز قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و بر اساس این قرعه، چلسی که در گروه خود صدرنشین شد در این مرحله به مصاف دورتموند خواهد رفت. احتمالا و با توجه به احتمال تقابل با تیم هایی چون پاری سن ژرمن و اینتر، گراهام پاتر و بازیکنان چلسی از نتیجه قرعه کشی امروز لیگ قهرمانان اروپا رضایت دارند.

اما این دیدار برای پیر امریک اوبامیانگ ستاره گلزن و 33 ساله چلسی طعم دیگری خواهد داشت. او بعد از سال ها می تواند دوباره برابر دورتموند به میدان رفته و با هواداران این تیم در آلمان دیدار کند. اوبامیانگ که در ترکیب همین دورتموند تبدیل به ستاره ای گلزن در سطح جهانی شد، در ادامه انتقال به تیم هایی چون آرسنال، بارسلونا و چلسی را تجربه کرده و روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. حالا و بعد از چهار سال، فرصت دیدار با تیم سابق برای پی یر آمریک اوبامیانگ رقم خورده و او می تواند برابر تیمی بازی کند که دوران درخشش خود را آنجا آغاز کرد.

اوبامیانگ که شش ماهه فوق العاده ای را در ترکیب بارسلونا سپری کرد، در هنگام بازگشت به لیگ برتر و پوشیدن لباس چلسی هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است. اما حدود چهار ماه تا تقابل این تیم با دورتموند باقی مانده و گراهام پاتر امیدوار است اوبامیانگ تا آن روز دوباره به همان گلزن همیشگی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *