بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ کوبنده استرلینگ به منتقدان ؛ بهترین گلزن چلسی

رحیم استرلینگ بهترین گلزن فصل جاری چلسی با 4 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴
رحیم استرلینگ

رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در دیدار مقابل دیناموزاگرب به ثمر رساند به صدر فهرست گلزنان چلسی در این فصل راه یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در دیدار مقابل دیناموزاگرب به ثمر رساند به صدر فهرست گلزنان چلسی در این فصل راه یافت.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه‌اش استمفوردبریج به مصاف دیناموزاگرب رفته است.

کروات‌ها خیلی زود آبی‌های لندن را غافلگیر کردند و درحالیکه تنها 7 دقیقه از شروع بازی گذشته بود با ضربه برونو پتکوویچ به گل رسیدند تا از چلسی پیش بیفتند. اما چلسی نمی‌خواست شکست 1-0 مقابل دینامو در بازی رفت را این بار در لندن تکرار کند.

این بود که شاگردان گراهام پاتر تلاش برای گلزنی را بلافاصله آغاز کردند و در دقیقه 18 موفق شدند به گل برسند. پاس جورجینیو از میانه میدان به اوبامیانگ رسید و او با یک پاس پشت پای تماشایی رحیم استرلینگ را صاحب توپ کرد تا او با خونسردی دروازه دینامو زاگرب را باز کند.

این گل برای استرلینگ گل مهمی بود چرا که باعث شد او تا اینجا بهترین گلزن چلسی در فصل جاری باشد. این گل تعداد گلهای ستاره انگلیسی برای چلسی در این فصل را به چهار گل رساند.

تا پیش از بازی امشب کای هاورتز و رحیم استرلینگ هر کدام با 3 گل بهترین گلزنان این فصل چلسی بودند. اما استرلینگ حالا با 4 گل در صدر جدول گلزنان چلسی ایستاده است. بعد از استرلینگ و هاورتز، میسون مونت و جورجینیو هر کدام با 2 گل مشترکا در رتبه دوم این فهرست قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *