بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تقابل دوباره رود فن نیستلروی با آرسنال در لندن ؛ به یاد آن فریاد بلند + عکس

نیستلروی : انتظار دارم در امیریتس از من به گرمی استقبال شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
رود فن نیستلروی

رود فن نیستلروی می‌گوید هواداران آرسنال امشب از او به گرمی استقبال خواهند کرد چرا که یک گل مهم را مقابل توپچی‌ها از دست داده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رود فن نیستلروی سرمربی آیندهوون، می‌گوید هواداران آرسنال امشب در امیریتس از او به گرمی استقبال خواهند کرد چرا که با پیراهن یونایتد یک گل مهم را مقابل توپچی‌ها از دست داده بود.

به گزارش پارس فوتبال، آیندهوون امشب در لیگ اروپا به مصاف آرسنال می‌رود. دیداری که به میزبانی توپچی‌ها در ورزشگاه امیریتس برگزار می‌شود. سرمربی این تیمِ هلندی، رود فن نیستلروی است که یکی از اسطوره‌های منچستریونایتد به حساب می‌آید و سابقه زیادی از تقابل با آرسنال دارد.

نیستلروی که با پیراهن یونایتد قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده است به خاطر از دست دادن یک پنالتی در دیداری حساس بین یونایتد و آرسنال همچنان در خاطره هواداران دو تیم زنده است. دیداری که در فصل 4-2003 در اولدترافورد برگزار شد.

رود فن نیستلروی

نیستلروی که امشب به عنوان سرمربی آیندهوون به انگلیس برمی‌گردد تا با تیمش مقابل آرسنال قرار بگیرد به شوخی می‌گوید هواداران توپچی‌ها به خاطر از دست دادن آن پنالتی حتما با آغوش باز از او پذیرایی خواهند کرد.

سرمربی آیندهوون گفت:

انتظار دارم در امیریتس از من به گرمی استقبال شود. به خاطر از دست رفتن آن پنالتی توسط من بود که آرسنال آن سال قهرمان شد تا رکورد قهرمانی‌های پیاپی‌اش حفظ بشود.

در آن بازی فشار روی دو تیم واقعا زیاد بود چون چه ما و چه آرسنالی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیدیم. نتیجه دیدارهای ما می‌توانست تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند. ولی خب، بیست سال از آن روزها می‌گذرد.

آن پنالتی مهمترین اتفاق دوران فوتبالی من نیست ولی حالا که قرار است دوباره مقابل آرسنال قرار بگیرم خاطرات زنده شده و مسلما دوباره به یاد آن پنالتی می‌افتم.

رود فن نیستلروی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *