بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد 1-0 اومونیا ؛ مقاومتی که شکست

پیروزی دشوار منچستریونایتد برابر اومونیا با تک گل مک تامینای

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۰۱
پیروزی دشوار منچستریونایتد برابر اومونیا با تک گل مک تامینای

منچستریونایتد در دیداری خانگی از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا موفق شد با نتیجه 1-0 اومونیای قبرس را شکست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد در دیداری خانگی از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا موفق شد با نتیجه 1-0 اومونیا قبرس را شکست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان اریک تن هاخ که در دیدار رفت هم به سختی از سد حریف قبرسی عبور کرده بودند، در دیدار امشب هم برای رسیدن به گل پیروزی تا دقیقه 3+90 منتظر ماندند تا اینکه اسکات مک‌تامینی گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند و سه امتیاز در الدترافورد نگه داشت. کریم انصاری‌فرد در دقیقه 64 به‌عنوان اولین تعویضی اومونیا به ترکیب تیمش اضافه شد، اما تلاش او برای تکرار گلزنی مقابل منچستر بی‌ثمر بود.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بود که روی ضربه کرنر برونو فرناندز، این مارکوس راشفورد بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را اوزوهو، دروازه‌بان اومانیا، دفع کرد.

برتری منچستریونایتد ادامه داشت و تیم میهمان با دفاع فشرده و حساب شده مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه‌اش می‌شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 22، روی اشتباه کاساما و از دست دادن توپ در زمین خودی، یونایتد صاحب موقعیت شد اما بار دیگر ضربه راشفورد نتوانست اوزوهو را مغلوب کند.

شش دقیقه بعد برای بار سوم راشفورد شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما بار دیگر دروازه بان آماده اومونیا با واکنشی به موقع دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 33 همه چیز برای گلزنی یونایتد آماده بود و در حالی که ضربه کاسمیرو را اوزوهو هم نمی‌توانست مهار کند، توپ به تیر دروازه اومونیا برخورد کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

برتر یونایتد ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 42 سرانجام اومونیا اولین موقعیت جدی اش را در این بازی به دست آورد ولی برونو که در حالی که می توانست کاکولیس را صاحب موقعیت کند، خودش ضربه نهایی را زد و این فرصت را از دست داد.

در دقیقه 45 هم ضربه سر کاسمیرو روی ارسال برونو فرناندز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم یونایتد هجومی آغاز کرد و در دقیقه 47، این تیم صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما اوزوهو با دو واکنش دیدنی ضربات آنتونی و راشفورد را دفع کرد.

پیروزی دشوار منچستریونایتد برابر اومونیا با تک گل مک تامینای

دو دقیقه بعد بار دیگر دروازه‌بان اومونیا مجبور به “دابل سیو” شد و بعد از دفع ضربه مالاسیا، مانع گلزنی رونالدو شد.
برتری یونایتد ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند تا اینکه در دقیقه 60، روی یک پاس بلند به پشت مدافعان اومونیا، بار راشفورد با اوزوهو تک به تک شد اما ضربه کم دقت او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

برتری یونایتد ادامه داشت اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تیم میهمان با دفاع فشرده و دوندگی، اجازه ایجاد موقعیت روی دروازه اش را نمی داد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 83، مک‌تامینی که تنها دو دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت، می‌توانست با یک شوت از پشت محوطه جریمه قفل دروازه اومونیا را باز کند اما شیرجه اوزوهو او را ناکام گذاشت.

هرچه به سوت پایانی بازی نزدیک می شدیم، فشار یونایتد افزایش پیدا می کرد ولی به نظر می رسید دروازه اومونیا باز شدنی نیست تا اینکه سرانجام در سومین دقیقه از وقت های اضافی، مک‌تامینی موفق به گلزنی شد. روی حرکت سانچو بود که توپ در مقابل دروازه اتفاقی به مک‌تامینی رسید و شوت محکم او بالاخره اوزوهو را مغلوب کرد.

در ثانیه های باقی مانده تیم میهمان پیش کشید اما فرصتی برای جبران نداشت و منچستریونایتد با همان یک گل به پیروزی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *