بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات جالب مدافع بارسلونا درباره مسی و ال کلاسیکو

رونالد آرائوخو : بارسا باید مسی را برگرداند ؛ مهار بنزما بسیار سخت است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۸
رونالد آرائوخو

رونالد آرائوخو معتقد است بارسلونا باید لیونل مسی را برگرداند. او کریم بنزما را بهترین مهاجمی می داند که برابرش قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد آرائوخو معتقد است بارسلونا باید لیونل مسی را برگرداند. او کریم بنزما را بهترین مهاجمی می داند که برابرش قرار گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، رونالد آرائوخو این روزها شرایط خوبی ندارد و به دلیل مصدومیت در بازی اروگوئه و ایران احتمالا جام جهانی را از دست خواهد داد. بازگشت او به ترکیب بارسلونا نیز به پس از جام جهانی موکول شده است.

آرائوخو معتقد است بارسلونا با ژاوی مسیر درستی را طی می کند:

نزدیک به یک سال است ژاوی مربی بارسا شده و ایده‌های او متفاوت با مربیانی است که در بارسا با آنها کار کرده ام. او سعی دارد فلسفه بارسا را دوباره در تیم پیاده کند و ما چند سالی بود که از این سبک بازی فاصله گرفته بودیم. معتقدم به تدریج نتایج کار او در بارسا را خواهیم دید و در فصل جاری عملکرد خوبی در لالیگا داشته ایم. از ژاوی در همین مدت چیزهای زیادی یاد گرفته ام و او من را وارد ترکیب ثابت بارسلونا کرد. الان حس بسیار بهتری دارم و معتقدم زیر نظر ژاوی بیش از اینها پیشرفت خواهم کرد.

آرائوخو معتقد است بارسا باید مسی را برگرداند:

من جای مدیر ورزشی بارسا باشم، هر کاری خواهم کرد که او فصل بعد به بارسلونا برگردد. بازی کنار مسی افتخار بزرگی است و او بهترین بازیکن تاریخ باشگاه است.

آرائوخو در مورد کریم بنزما گفت:

مهار بنزما بسیار سخت است و او بهترین مهاجمی است که برابرش قرار گرفته‌ ام. بنزما باهوش و پرجنب و جوش در زمین است.کیفیتی فوق العاده دارد و همیشه باید مراقب او باشید. او می داند چه زمانی متوقف شود و چه زمانی خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *