بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش اسطوره بارسلونا به حذف احتمالی کاتالان ها از لیگ قهرمانان و جدال ال کلاسیکو

داوید ویا : بارسا باید با لیگ اروپا کنار بیاید ؛ امیدوارم رئال را ببرند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۹
داوید ویا

داوید ویا مهاجم سابق بارسلونا معتقد است بارسلونا باید ناکامی در لیگ قهرمانان را قبول کند و تمرکزش را روی لالیگا بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوید ویا مهاجم سابق بارسلونا معتقد است بارسلونا باید ناکامی در لیگ قهرمانان را قبول کند و تمرکزش را روی لالیگا بگذارد.

به گزارش پارس فوتبال، فردا در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید میزبان بارسلوناست. بارسا پس از هشت هفته و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال صدرنشین است و در سه سال گذشته سابقه نداشته که بارسا صدرنشین به ال‌کلاسیکو برسد. پس از تساوی خانگی 3-3 مقابل اینتر که باعث شد آن‌ها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرند، بازی فردا برای این تیم اهمیتی مضاعف هم پیدا کرده است.

داوید ویا، مهاجم سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا معتقد است تساوی برابر اینتر می تواند روی کیفیت بازی بارسا در ال‌کلاسیکو تاثیر منفی بگذارد:

واضح است که تساوی برابر اینتر تلخ بود و روی روحیه بازیکنان بارسا اثر منفی گذاشته است. این می تواند روی کیفیت بازی بارسا در ال‌کلاسیکو هم تاثیرگذار باشد. البته ممکن است تاثیر مثبت هم بگذارد و انگیزه تیم را برای جبران بیشتر کند. لالیگا و لیگ قهرمانان دو رقابت متفاوت هستند و بارسا در لالیگا توانسته تا به اینجا خوب کار کند. امیدوارم بارسا بتواند برابر رئال نتیجه خوبی بگیرد. بارها دیده‌ایم تیمی که در شرایط بدی به ال‌کلاسیکو رسیده، توانسته نتیجه بهتری بگیرد.

ویا ادامه داد:

معتقدم بارسا در بازی رفت برابر اینتر مستحق پیروزی بود ولی باخت. در بازی برابر بایرن هم بارسا مستحق شکست نبود ولی در فوتبال نتیجه پایانی اهمیت دارد. بارسا در دو بازی رفت و برگشت برابر اینتر فقط یک امتیاز گرفت و باید با احتمال بیرون ماندن از لیگ قهرمانان و حضور در لیگ اروپا کنار بیاید. من هم معتقدم بارسا باید از این پس فقط روی لالیگا تمرکز کند.

ویا در مورد برنده توپ طلا که دوشنبه مشخص خواهد شد، گفت:

کریم بنزما بدون تردید بیش از هر بازیکنی شایسته توپ طلاست. من البته از جوایز فردی خوشم نمی آید ولی بارها گفته ام که امسال بنزما برنده توپ طلاست.

احتمال بازگشت مسی به بارسلونا:

من نباید در این مورد نظر بدهم. نمی دانم این شایعات درست هستند یا خیر و نظر دادن در مورد اتفاقی که مشخص نیست، درست به نظر نمی‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *