بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل ملاقات رونالدو با روانشناس جنجالی چه بود؟ + عکس

پترسون : رونالدو من را دعوت کرد تا به دیدنش بروم. او چند ماه قبل مشکلاتی در زندگی اش داشت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰
کریستیانو رونالدو

جوردن پترسون، روانشناس سرشناس و جنجالی، دلیل دیدار اخیرش با کریستیانو رونالدو را فاش کرد. او اخیرا به خانه ستاره پرتغالی رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوردن پترسون، روانشناس سرشناس و جنجالی، دلیل دیدار اخیرش با کریستیانو رونالدو را فاش کرد.

به گزارش پارس فوتبال، نظرات پترسون در شبکه های اجتماعی موافقان و مخالفان زیادی دارد و عکسی که کریستیانو رونالدو به تازگی در کنار او در اینستاگرام منتشر کرد، واکنش های زیادی را همراه داشت. اکنون پترسون اعلام کرد که این دیدار برای کمک به رونالدو برای عبور از مقطعی دشوار در زندگی اش انجام شده است.

او در گفتگو با پی‌یرس مورگان گفت:

او من را دعوت کرد تا به دیدنش بروم. او چند ماه قبل مشکلاتی در زندگی اش داشت و یکی از دوستانش چند تا از ویدیوهای من را برایش فرستاد و به از او خواست تا تماشای‌شان کند. او سپس یکی از کتاب های من را خواند و به نظرش کمک کننده بود و می خواست با من صحبت کند.

من به خانه اش رفتم و دو ساعتی با هم صحبت کردیم. او همه امکاناتی که برای ماندن در بهترین شرایط استفاده می کند را به من نشان داد. ما در مورد کمپانی های او صحبت کردیم. بیشتر در مورد این صحبت کردیم که او در آینده به دنبال چیست و بعضی از موانعی که بر سر راهش قرار دارد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو چند ماه قبل نوزاد تازه به دنیا آمده اش را از دست داد و در دیدارهای این فصل هم در منچستریونایتد نیمکت نشین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *