بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیمکت نشین استقلال ستاره تیم ملی شد !

ابوالفضل جلالی در استقلال نیمکت نشین در تیم ملی پدیده

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۰
ابوالفضل جلالی در استقلال نیمکت نشین در تیم ملی پدیده

ابوالفضل جلالی که در استقلال نیمکت نشین بود و چندان جایی در تفکرات ساپینتو نداشت، توسط کارلوس کی روش در تیم ملی مورد استفاده قرار گرفت و نمایش درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب اولیه تیم ملی در برابر اروگوئه با تصمیمات جالب و جدیدی از سوی کارلوس کی روش همراه بود که حضور ابوالفضل جلالی بازیکن نیمکت نشین استقلال مهم‌ترین اتفاق آن بود.

ابوالفضل جلالی بازیکن تیم استقلال که در بازی با نساجی در ترکیب ثابت آبی ها به میدان نیامد و حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم شانس حضور در میدان را پیدا نکرد در برابر اروگوئه از ابتدا وارد زمین شد و تا زمان تعویض ارایه گر بازی خوبی بود بطوریکه تصور می‌شود در بازی با سنگال هم از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید.

با این اتفاق به نظر می‌رسد به نوعی کارلوس کی روش تصمیم ساپینتو مبنی بر ذخیره نشینی ابوالفضل جلالی را وتو کرد و به نوعی می‌شود گفت این تصمیم یک نوع دردسر برای سرمربی استقلال ایجاد خواهد کرد.

ابوالفضل جلالی از آنجایی که اکنون یکی از بازیکنان ثابت و کلیدی تیم ملی بشمار می‌رود طبیعتا در بازگشت به اردوی آبی انتظار دارد در ترکیب ثابت استقلال به میدان بیاید و اتخاذ تصمیمی غیر از این می‌تواند موقعیت او را در تیم ملی به چالش بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *