بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید جالب ستاره پرتغالی میلان از زلاتان

رافائل لیائو : اگر زلاتان نبود امکان نداشت موفق بشوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۱
رافائل لیائو در میلان

رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اولیه حضورش در این تیم روزهای دشواری داشته و مدیون کمک‌های زلاتان ابراهیموویچ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان، می‌گوید در سالهای اولیه حضورش در این تیم روزهای دشواری داشته و مدیون کمک‌های زلاتان ابراهیموویچ است.

به گزارش پارس فوتبال، رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان، این روزها بدون تردید بزرگترین ستاره این تیم و امید اصلی روسونری برای دفاع از عنوان قهرمانی سری آ است.

اما لیائو می‌گوید از بدو ورود به میلان همیشه شرایطی مثل امروز نداشته و به خصوص در دو سال اول حضورش در این تیم با شرایط دشواری روبرو بوده است. لیائو می‌گوید در روزهای سخت بیشترین کمک را از زلاتان ابراهیموویچ گرفته و موفقیتش در میلان را مدیون او می‌داند.

لیائو در تابستان 2019 با قراردادی 30 میلیون یورویی از لیل فرانسه به میلان پیوست. درحالیکه کمتر از دو سال به پایان قرارداد او باقی مانده روسونری به شدت تلاش می‌کند او را برای تمدید راضی کند.

لیائو امروز در مصاحبه‌ای درباره دوران حضورش در میلان گفت:

دو سال اول حضورم در ایتالیا خیلی سخت گذشت. من از فوتبال فرانسه آمده بودم. در لیگ فرانسه اتفاقات فوتبالی ابعاد به مراتب کوچک‌تری نسبت به ایتالیا دارد و زندگی خیلی متفاوت است. وقتی وارد میلان می‌شوید می‌فهمید که هیچکس به چیزی جز موفقیت راضی نیست.

شما در میلان پیراهنی را می‌پوشید که اسطوره‌های بزرگ به تن کرده‌اند و وظیفه‌تان فتح جام‌ها است. در آن روزهای سخت کسانی که به من کمک کردند خانواده‌ام، مربی پیولی و ایبرا بودند. زلاتان ابراهیموویچ را حتی یک لحظه ترک نمی‌کردم. اگر او نبود من امکان نداشت بتوانم به اینجا برسم. زلاتان یک الگوی بزرگ است. او به من یاد داد که حتی بیرون از زمین فوتبال همیشه تمرکز داشته باشم و اگر چیزی را نمی‌دانم از پرسیدن نترسم. ما هنوز هم هر وقت فرصت باشد با هم صحبت می‌کنیم. مثل دو رفیق، مثل دو همکار حرفه‌ای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *