بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش استفانو پیولی به توقف میلان در اتریش

استفانو پیولی : شکست چلسی نشان داد هیچ دیداری آسان نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۹:۴۶
استفانو پیولی

استفانو پیولی سرمربی میلان پس از توقف تیمش برابر سالزبورگ امیدوار است که تیمش از شکست چلسی برابر دینامو زاگرب درس گرفته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استفانو پیولی سرمربی میلان، امیدوار است که تیمش از شکست چلسی برابر دینامو زاگرب درس گرفته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، میلان شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف سالزبورگ رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

آنها در این بازی گل اول را دریافت کردند و در کمال ناباوری در آستانه شکست قرار گرفتند اما در نهایت موفق شدند بازی را به تساوی بکشند و یک امتیاز از حریف بگیرند.

استفانو پیولی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

این یک نتیجه خوب با عملکرد معمولی بود. ما نمایش درخشانی نداشتیم. اگر شما نتوانید سطح کیفیت بازی را بالا ببرید، شرایط خطرناک خواهد شد. ما توانستیم از آغازی دشوار به بازی برگردیم. آنها بازی را بهتر از ما شروع کردند و ما باید از این به بعد عملکرد بهتری داشته باشیم. این دیداری دشوار و پر از جنگندگی برابر حریقی قدرتمند بود. ما به دنبال پیروزی بودیم اما باید بهتر بازی می‌کردیم.

سرمربی میلان درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:

من فکر می‌کنم ما در بازیسازی بسیار کند بودیم. این در حالی بود که سالزبورگ به اندازه‌ای که ما فکر می‌کردیم پرس نکرد و می‌توانستیم خطرات بیشتری ایجاد کنیم. من می‌خواهم تیم را منسجم‌تر ببینم.

او با اشاره به شکست میلان برابر دینامو زاگرب در دیگر دیدار این گروه اضافه کرد:

نتیجه‌ای که در زاگرب رقم خورد یک شگفتی بود اما این شکست باید به همه ما این درس را داده باشد که هیچ دیداری در فوتبال آسان نیست. ما می‌دانستیم که سالزبورگ تیم قدرتمندی است. آنها فصل گذشته در لیگ قهرمانان در خانه حتی برابر بایرن مونیخ شکست نخوردند. بازی بعدی ما در زاگرب است و ما از همین حالا می‌دانیم که دیدار سختی برابر این تیم در پیش خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *