بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

والیبال قهرمانی جهان ؛ ایتالیا ‌و طلسم‌شکنی بعد از ۲۴ سال

راهیابی ایتالیا به فینال والیبال قهرمانی جهان پس از 24 سال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷
راهیابی ایتالیا به فینال والیبال قهرمانی جهان پس از 24 سال

تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از ٢۴ سال راهی فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان شد. این تیم باید در فیال به مصاف لهستان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از ٢۴ سال راهی فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان شد.

به گزارش پارس فوتبال، ایتالیا در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌ها شروع خوبی را تجربه کرده بود اما در دور نهایی مسابقات آن‌ها که میزبان هم بودند کار خود را با رتبه چهارمی به پایان رساندند که اصلاً دستاورد خوبی برای این تیم محسوب نمی شد.

شاگردان فردیناندو دی جورجی، در مسابقات قهرمانی جهان نیز شروع فوق‌العاده‌ای را تجربه کردند و در گروه خود با کسب حداکثر امتیازات صدرنشین شدند. ایتالیا همچنین در رده‌بندی نهایی دور گروهی در رده اول قرار گرفت. این‌ها باعث شد که آنها در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کوبا بروند.

بعد از پیروزی مقابل کوبا در یک هشتم نهایی نوبت به مصاف با قهرمان المپیک و لیگ ملت‌ها رسید. جایی که ایتالیا دست به کار بزرگی زد و موفق شد با نتیجه ٣-٢ فرانسه را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. شاگردان دی جورجی دیشب در نیمه نهایی به مصاف یکی از دو میزبان مسابقات یعنی اسلوونی رفتند. ایتالیا در این جدال کار دشواری پیش رو نداشت و موفق شد ٣-٠ حریف را شکست دهد و راهی فینال شود.

آخرین باری که تیم ملی والیبال ایتالیا به فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان صعود کرد، به ٢۴ سال پیش برمی‌گردد؛ جایی که آن ها در قهرمانی جهان ١٩٩٨ به مقام قهرمانی دست یافتند و حالا بعد از این همه سال طلسم‌شکنی کرده‌اند. ایتالیا در سال ٩٨ قهرمان شده بود و باید دید که آیا آن ها موفق به تکرار این مهم خواهند شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *