بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ارزشمندترین بازیکن جهان به قهرمانی در لهستان

سیمونه جیانلی : پیروزی در اینجا باورنکردنی بود. هواداران لهستان شگفت‌انگیز هستند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۲
سیمونه جیانلی

سیمونه جیانلی پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا تمجید ویژه‌ای از هواداران لهستانی انجام داد. این بازیکن ارزشمندترین بازیکن رقابت ها شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه جیانلی پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا تمجید ویژه‌ای از هواداران لهستانی انجام داد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی والیبال ایتالیا دست به یک کار بزرگ زد و موفق شد در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان تیم اول رنکینگ جهانی یعنی لهستان را مقابل هزاران هوادار این تیم شکست دهد. ایتالیا همین چندی پیش از کسب مدال در لیگ ملت‌ها بازماند و کمتر کسی تصور می‌کرد که آنها بالاتر از همه مدعیان قهرمان جهان شوند.

بدون شک، یکی از مهم‌ترین عوامل قهرمانی ایتالیا در رقابت‌های قهرمانی جهان پاسور این تیم بود. سیمونه جیانلی جوان که در حال حاضر یکی از بهترین پاسورهای دنیای توپ و تور محسوب می‌شود. او شب گذشته در بازی فینال نیز نمایش شگفت انگیزی داشت و در پایان هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها انتخاب شد.

سیمونه جیانلی که از قهرمانی ایتالیا بسیار خوشحال و هیجان‌زده بود بعد از مسابقه برابر لهستان و قهرمانی آتزوری گفت:

بازی و پیروزی در اینجا باورنکردنی بود. هواداران لهستانی بسیار شگفت‌انگیز هستند. آن ها تیم خود را خیلی تشویق می‌کنند اما در عین حال نسبت به حریف هم بی‌نهایت مهربان هستند. من به خاطر فضایی که در فینال ایجاد کردند از آن‌ها تشکر می‌کنم. از همه آن‌ها ممنونم و می‌دانم که لهستانی‌ها با والیبال‌‌ نفس می‌کشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *