بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لحظه‌شماری لوئیس سوارز برای ال‌کلاسیکوی اروگوئه

آمادگی لوئیس سوارز برای دیدار حساس ناسیونال و پینارول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۶
آمادگی لوئیس سوارز برای دیدار حساس ناسیونال و پینارول

لوئیس سوارز برای اولین بار در ترکیب ثابت ناسیونال به میدان رفت و از حالا خود را مهیای ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس سوارز برای اولین بار در ترکیب ثابت ناسیونال به میدان رفت و از حالا خود را مهیای ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول می کند.

به گزارش پارس فوتبال، لوئیس سوارز پس از جدایی از اتلتیکومادرید و با وجود پیشنهاداتی که از چند باشگاه اروپایی داشت، در نهایت ترجیح داد به باشگاه سابقش، ناسیونال اروگوئه برگردد. هواداران ناسیونال بی تاب بازگشت او بودند و استقبال فوق العاده ای هم از او کردند ولی اولین بازی سوارز برای ناسیونال با شکست همراه شد.

در جام سودآمِریکانا، ناسیونال در خانه بازی را با یک گل به اتلتیکو گویانیِنزه برزیل باخت. در دومین بازی اما ناسیونال با سوارز در لیگ اروگوئه موفق شد رنتیستاس را با سه گل شکست دهد و سوارز اولین گل خود را به ثمر رساند. سومین بازی سوارز برابر اتلتیکو گویانیِنزه بود اما ناسیونال نتوانست انتقام شکست دور رفت را بگیرد و با شکست 3-0 از راهیابی به نیمه نهایی جام سودآمریکانا باز ماند.

در چهارمین بازی، بامداد امروز سوارز بالاخره توانست از ابتدا در ترکیب ثابت ناسیونال قرار بگیرد. ناسیونال در بِلوِدِره میهمان لیورپول بود و با یک گل پیروز شد. سوارز 90 دقیقه در میدان بود و نمایش متوسطی داشت. او موفق به گلزنی نشد اما نشان داد که به تدریج در حال بازگشت به فرم بدنی خوب خود است. بدون شک اما مهمترین بازی پیش روی ناسیونال، دربی برابر پنیارول است. ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه 18 روز دیگر برگزار خواهد شد و سوارز برای آن بازی لحظه شماری می کند. تا روز دربی، ناسیونال باید دو بازی دیگر در لیگ انجام دهد و سوارز این فرصت را دارد تا به مرز آمادگی مطلوب برسد. هواداران ناسیونال هم برای گلزنی سوارز در دربی بی تابند و امیدوار به درخشش او هستند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *