بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوئیس سوارز بهترین مربی دوران حرفه ای خود را معرفی کرد

سوارز : انریکه بهترین مربی ای است که داشته ام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۴
لوئیس سوارز

لوئیس سوارز در مصاحبه با مارکا از لوئیس انریکه به عنوان بهترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد و در مورد بارسا هم حرف های جالبی گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس سوارز در مصاحبه با مارکا از لوئیس انریکه به عنوان بهترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد و در مورد بارسا هم گفت که این تیم با خریدهای جدید و فرم خوبی که دارد، مدعی قهرمانی در همه جام‌هاست.

به گزارش پارس فوتبال، لوئیس سوارز پس از 6 فصل بازی برای بارسا و دو فصل حضور در اتلتیکو به فوتبال اروگوئه و باشگاه سابقش ناسیونال برگشته اما پس از جام جهانی و در انتقالات ژانویه او را بار دیگر با پیراهن یک باشگاه اروپایی خواهیم دید.

سوارز در مصاحبه با مارکا درباره مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2022 گفت:

برزیل و آرژانتین مدعی بزرگ امسال هستند، ضمن اینکه تیم های برتر اروپا مثل همیشه شانس قهرمانی خواهند داشت. این روزها می بینم که مردم اسپانیا شانس زیادی برای قهرمانی تیم کشورشان قائل نیستند ولی من نظر دیگری دارم. اسپانیا قطعا با لوئیس انریکه یکی از شانس های مسلم قهرمانی است. اسپانیا همچنین بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هم دارد. این بازیکنان با هدایت انریکه می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. انریکه بهترین مربی ای است که داشته ام و معتقدم باید به او اطمینان کنید.

بارسلونا در فصل اخیر؟ بارسا را در فرم بسیار خوبی می بینم. بارسا خریدهای تابستانی خوبی مثل روبرت لواندوفسکی داشت و پدری، گاوی و آنسو فاتی هم چهره های جوان و سرنوشت‌سازی خواهند بود. سرخیو بوسکتس، مارک آندره تراشتگن و جوردی آلبا هم با تجربه بالای خود بسیار موثر خواهند بود. بارسا امسال مدعی همه جام هاست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *