بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش سوارز به هواداران اروگوئه

لوئیس سوارز : وقت خداحافظی با تیم ملی هنوز نرسیده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۳
لوئیس سوارز

لوئیس سوارز اعلام کرد قصد خداحافظی با تیم ملی کشورش را ندارد و دوران حضور او در تیم ملی اروگوئه هنوز به پایان نرسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس سوارز اعلام کرد قصد خداحافظی با تیم ملی اروگوئه را ندارد و دوران حضور او در تیم ملی اروگوئه هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش پارس فوتبال، لوئیس سوارز، ستاره کهنه‌کار اروگوئه‌ای که در روزهای اخیر به باشگاه گرمیوی برزیل پیوست می‌‌گوید قصد خداحافظی با فوتبال ملی را ندارد. او به خبرنگاران گفت شایعات را به کلی رد می‌کند و تصمیم درباره بازی کردن یا خداحافظی با فوتبال ملی به عهده او است و خودش در زمان مناسب تصمیم لازم را خواهد گرفت ولی آن زمان هنوز از راه نرسیده است.

لوئیس سوارز وقتی با امضای قراردادی به گرمیو در برزیل پیوست انتظار نداشت از سوی هواداران باشگاه با چنین استقبالی مواجه شود. ولی هواداران گرمیو در ورزشگاه خانگی‌شان آرنا دو گرمیو استقبال باشکوهی از او انجام دادند.

سوارز بعد از مراسم معارفه از فرصت برای شرکت در یک مصاحبه استفاده کرد. او در این گفتگو درباره مسائلی مثل پیوستن به گرمیو صحبت کرد اما خبرسازترین بخش حرفهای او به تیم ملی اروگوئه برمی‌گشت.

خبرنگاری از سوارز پرسید قبل از جام جهانی گفتی که آینده‌ات در تیم ملی بستگی به اتفاقاتی دارد که در قطر می‌افتد. با توجه به آنچه در جام جهانی برای اروگوئه پیش آمد آیا قصد خداحافظی داری یا به بازی برای تیم ملی اروگوئه ادامه می‌دهی؟

سوارز در پاسخ گفت:

راستش از بعد از قطر تا حالا به این فکر نکرده بودم. من جام جهانی را خیلی ناراحت و غمگین ترک کردم. واقعا برایم سخت بود چون خیلی شوق داشتم تا در این جام جهانی با تیم ملی کاری بکنم. در روزهای اول هم گفتم که الان وقتش نیست که درباره آینده‌ام در تیم ملی جواب بله یا نه بدهم. حالا که در سطح باشگاهی برای آینده‌ام تصمیم گرفتم وقت آن است که درباره تیم ملی فکر کنم. اینکه به بازی در تیم ملی ادامه بدهم یا نه تصمیمی است که فقط به عهده من است. من و خانواده‌ام در این باره همفکری می‌کنیم و در نهایت تصمیم می‌‌گیریم. ولی معتقدم هنوز وقت آن نیست که با تیم ملی خداحفظی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *