بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست جالب پاسور تیم ملی والیبال از مردم

محمدطاهر وادی : از مردم می‌خواهم که بازهم تیم ایران را حمایت کنند و تنهایمان نگذارند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶
محمدطاهر وادی

محمدطاهر وادی از مردم و هوادارن والیبال درخواست کرد که حمایت حداکثری را از تیم ملی والیبال در مسابقات پیش رو انجام دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدطاهر وادی از مردم و هوادارن والیبال درخواست کرد که حمایت حداکثری را از تیم ملی والیبال انجام دهند.

به گزارش پارس فوتبال، ملی پوشان والیبال ایران که کار خود را در لیگ ملت‌ها با رتبه هفتمی به پایان رساندند این روزها برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند. ایران پیش از قهرمانی جهان در مسابقات جام واگنر به میدان خواهد رفت تا به بهترین شکل آماده حضور در مسابقات مهم قهرمانی جهان شود.

محمدطاهر وادی درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه حضور در مسابقات جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان گفت:

روز گذشته به کراکوف رسیدیم و بعد از یک روز استراحت، امروز نخستین جلسه تمرین بدنسازی خود را انجام دادیم. بعدازظهر هم یک جلسه تمرین توپ برگزار خواهیم کرد و فردا هم در دیداری دوستانه به مصاف اوکراین خواهیم رفت.

در بازی دوستانه با اوکراین می‌توانیم شرایط بدنی خود را بهتر محک بزنیم، چون در بازی‌های تدارکاتی معمولاً بیش از سه ست مسابقه برگزار می‌شود و این موضوع به بازیکنان کمک می‌کند تا با آمادگی بیشتری راهی مسابقات اصلی شوند. ضمن اینکه بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان هم بسیار کمک می‌کند.

پاسور تیم ملی والیبال درخصوص شرایط آمادگی خودش، گفت:

خدا را شکر شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر است. انگشتم هم که دچار مصدومیت شده بود رو به بهبود است و آماده حضور در مسابقات هستم.

در پایان از مردم می‌خواهم که بازهم تیم ایران را حمایت کنند و تنهایمان نگذارند. بازیکنان هم تلاش می‌کنند که بهترین اتفاقات را رقم بزنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *