بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به لیورپول ؛ مدت غیبت تیاگو مشخص نیست

دوری طولانی مدت تیاگو آلکانتارا از ترکیب لیورپول به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۵۷
دوری طولانی مدت تیاگو آلکانتارا از ترکیب لیورپول به دلیل مصدومیت

تیاگو در جریان تساوی 2-2 لیورپول برابر فولام در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ترکیب این تیم قرار داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیاگو آلکانتارا، هافبک لیورپول به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مدتی از میادین دور خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، تیاگو در جریان تساوی 2-2 لیورپول برابر فولام در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ترکیب این تیم قرار داشت.

با این حال حضور او در زمین تنها 51 دقیقه طول کشید و این بازیکن به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی را ترک کند. آزمایش‌های اولیه نشان می‌داد که مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است.

تیاگو قرار است دومین اسکن خود را در چند روز آینده و پس از بهبود علائم ظاهری مانند تورم انجام دهد و سایت گل مدعی شد که منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده‌اند که هیچ بازه زمانی مشخصی برای بازگشت او مشخص نشده است و این که او چه زمانی بتواند بار دیگر در میدان حضور پیدا کند صرفا بستگی به واکنشی دارد که این بازیکن 31 ساله به روند درمانش نشان خواهد داد.

غیبت این بازیکن در دیدارهای ماه آگوست برابر کریستال پالاس، منچستریونایتد و بورنموث قطعی است و شاید حتی دربی مرسی ساید برابر اورتون که قرار است در تاریخ سوم سپتامبر برگزار شود را نیز از دست بدهد.

با این حال منابع نزدیک به باشگاه لیورپول تاکید دارند که اگر روند درمانی او به خوبی پیش برود، تیاگو می‌تواند پس از چند هفته بار دیگر برای حضور در میدان آماده باشد.

بازیکنان دیگر لیورپول از جمله کورتیس جونز، ابراهیم کوناته، دیوگو ژوتا و الکس اوکسلید چمبرلین هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در دیدارهای پیش رو نیستند و این کار را برای یورگن کلوپ دشوار می‌کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *