بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین واکنش ارلینگ هالند به ناکامی در جام خیریه انگلیس

ارلینگ هالند : هواداران را درک می‌کنم ولی من نگران نیستم ؛ این ممکن است کمی زمان ببرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۵
اولین واکنش ارلینگ هالند به ناکامی در جام خیریه انگلیس

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی نگران انتقادات نیست. او اطمینان دارد که زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی نگران انتقادات نیست. او اطمینان دارد که زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از زدن 86 گل در 89 بازی برای دورتموند، ارلینگ هالند از این باشگاه جدا شد و به منچسترسیتی پیوست. باشگاه‌های بزرگ دیگری نیز خواهان او بودند ولی در نهایت او سیتی را انتخاب کرد. هالند در اولین بازی خود برای سیتی توانست دروازه بایرن را باز کند. دیداری که البته دوستانه بود. او در نخستین بازی رسمی خود برای سیتی، برابر لیورپول در جام خیریه موفق به گلزنی نشد. هالند در اواخر بازی یک فرصت بسیار عالی را مقابل دروازه از دست داد تا در همین شروع کار مورد انتقاد قرار بگیرد.

هالند اما از این بابت نگران نیست. او به اسکای اسپورتس گفت:

هواداران را درک می‌کنم ولی من نگران نیستم. ممکن است کمی وفق پیدا کردن با سبک بازی سیتی طول بکشد اما مطمئنم ارتباط خوب بین من و هواداران، ادامه خواهد داشت. فوتبال همین است و یک بازیکن هر هفته باید در میدان خودش را ثابت کند. باید بهترین بازی خودتان را انجام دهید و تمام انرژی‌تان را بگذارید. من یک مهاجم هستم و نباید به‌خاطر توقعات بالای هواداران، مضطرب شوم. استرس و اضطراب می‌تواند یک فوتبالیست را نابود کند. اگر تمرکز نداشته باشید، نمی‌توانید توانایی‌های واقعی خود را نشان دهید.

هالند ادامه داد:

باید ار فوتبال لذت ببرید. مردم می‌توانند در مورد درخشش من در دورتموند و آمارهای گلزنی‌ام حرف بزنند ولی برای من، مهم بازی بعدی است. به گذشته فکر نمی‌کنم و معتقدم هنوز می‌توانم بسیار پیشرفت کنم. برای بهترین تیم انگلیس و بهترین مربی دنیا(پپ گواردیولا) بازی می‌کنم و اینجا بهترین فرصت را برای پیشرفت دارم. ابتدا باید خوب تمرین کنم و سپس در میدان هم گل‌های زیادی بزنم. من بازیکن قانعی نیستم. دوست دارم در همه بازی‌ها پیروز شویم و همه جام‌ها را ببریم. خودم نیز 100 درصد انرژی‌ام را در زمین می‌گذارم.

هالند در مورد بازی کنار فیل فودن و کورین دی بروین گفت:

دیر یا زود با یکدیگر هماهنگ خواهیم شد. این ممکن است کمی زمان ببرد. شاید چند هفته یا حتی چند ماه ولی در تمرینات سعی می‌کنیم با سبک بازی یکدیگر بهتر آشنا شویم و مطمئنم که بهترین بازی‌ها را از ما خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *