بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عمر خریبین رسما هم تیمی قایدی و نوراللهی شد + عکس

انتقال قرضی عمر خریبین از الوحده به شباب الاهلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۴
انتقال قرضی عمر خریبین از الوحده به شباب الاهلی

عمر خریبین بازیکن سوری الوحده امارات، با عقد قراردادی قرضی و یک ساله راهی تیم شباب الاهلی شد تا هم تیمی دو ایرانی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عمر خریبین بازیکن سوری الوحده امارات، با عقد قراردادی قرضی و یک ساله راهی تیم شباب الاهلی شد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از تغییر و تحولات روی نیمکت شباب الاهلی و انتخاب لئوناردو ژاردیم به عنوان سرمربی این تیم، سرمربی پرتغالی اقدام به جذب نفرات مورد نظر خود برای تقویت تیمش کرد که در جدیدترین انتقال مهم به این باشگاه، مهاجم مطرح سوری به شباب الاهلی پیوست.

این باشگاه اماراتی با انتشار اطلاعیه ای در صفحه رسمی خود در توییتر از عقد قرارداد قرضی و یک ساله با عمر خریبین مهاجم فصل گذشته الوحده خبر داد.

خریبین فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای در الوحده داشت و در 25 مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفت، 15 مرتبه موفق به گلزنی شد و 11 بار نیز پاس گل داد.

این بازیکن که با حواشی در الهلال روبرو شده بود، زمستان سال 2021 مجبور به ترک این باشگاه شد و پیراهن الوحده را بر تن کرد و اکنون نیز پس از یک فصل و نیم حضور در این باشگاه، راهی شباب الاهلی خواهد شد.

عمر خریبین پس از عملکرد درخشان در سال 2017 برای الهلال، توانست عنوان مرد سال فوتبال آسیا را از آن خود کند. او در آن سال و در جریان پیروزی 6 بر 2 الهلال برابر پرسپولیس (در مجموع 2 بازی رفت و برگشت)، 4 بار موفق به گلزنی شد و عنوان آقای گل لیگ قهرمانان آسیا را نیز از آن خود کرد.

بدین ترتیب با حضور خریبین در شباب الاهلی و هم تیمی شدن او با احمد نوراللهی و مهدی قایدی، شمار خارجی های شوالیه های سرخ افزایش یافت و این خرید تابستانی تیم ژاردیم می تواند نشانه ای برای جدایی احتمالی قایدی نیز باشد. باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار باشوی کوچک خواهد بود.

انتقال قرضی عمر خریبین از الوحده به شباب الاهلی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *