بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست عجیب لسترسیتی از چلسی برای فروش یک بازیکن

درخواست 100 میلیون یورویی لسترسیتی از چلسی برای فروش وسلی فوفانا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰
درخواست 100 میلیون یورویی لسترسیتی از چلسی برای فروش وسلی فوفانا

لسترسیتی برای واگذاری وسلی فوفانا به چلسی، رقم بسیار بالایی را تقاضا کرده است. در واقع آن ها روی بازیکن خود برچسب 100 میلیونی زده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لسترسیتی برای واگذاری وسلی فوفانا به چلسی، رقم بسیار بالایی را تقاضا کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن، دو مدافع خود را از دست داده و تنها موفق به جذب کالیدو کولیبالی شده است. قرارداد هر دو بازیکن به اتمام رسید و ترجیح دادند در رئال و بارسا به فوتبال خود ادامه دهند. چلسی اخیرا در جذب ماتیاس دی‌لیخت و سپس ژول کُنده ناکام ماند ولی تلاش ها برای جذب یک مدافع میانی دیگر ادامه دارد.

چلسی به جذب کُنده بسیار نزدیک شده بود و در حالی که پنجشنبه دو هفته پیش به نظر می رسید جذب این بازیکن قطعی شده، در نهایت او ترجیح داد به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت بدهد.

گزینه جدید چلسی، وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لسترسیتی است اما جذب این بازیکن حتی گران تر از کُنده تمام خواهد شد. دیلی میل امروز گزارش داد که لستر برای واگذاری فوفانا، 100 میلیون یورو درخواست کرده، در حالی که هزینه جذب کُنده از سویا 60 میلیون یورو بود. فوفانا خود علاقه زیادی به این انتقال دارد و معتقد است پیوستن به چلسی و حضور در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد شانس بیشتری برای قرار گرفتن در فهرست نهایی فرانسه در جام جهانی داشته باشد ولی لستر با تقاضای 100 میلیون یورو، کار را بسیار دشوار کرده است.

دیلی میل نوشته است که اگر لستر روی این مبلغ پافشاری کند، چلسی به سراغ میلان اشکرینیار خواهد رفت. مدافع اسلواک اینتر که مورد توجه پی اس جی هم قرار دارد و رقم انتقال او تا 70 میلیون یورو تخمین زده می شود. چلسی تا به اینجای نقل و انتقالات، تنها کولیبالی و رحیم استرلینگ را جذب کرده است.

یک پاسخ به “درخواست عجیب لسترسیتی از چلسی برای فروش یک بازیکن”

  1. میثاق براتی گفت:
    0
    0

    درسته مبلغش بالاست ولی چون جوون هست و تو لیگ جزیره جواب داده بنظرم ارزشش رو داره. تازه اینکه خود بازیکن هم مشتاقه دلیل مهمیه. میتونن یه مقدارشو پول بدن و یه بازیکن خوب چلسی که تو ترکیب فیکس نیست رو هم بدن. ما به یه دفاع خوب دیگه نیاز داریم. ترجیحا از لیگ برتر جزیره باشه بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *