بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اصرار توخل به سران چلسی برای جذب ستاره بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۷
دمبله ؛ اصرار توخل به سران باشگاه چلسی برای جذب دمبله

تلاش‌های بارسلونا برای حفظ عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، باعث نگرانی توماس توخل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد دمبله با باشگاه بارسلونا به پایان رسیده و این بازیکن می‌تواند از اول جولای به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی ملحق شود.
ژاوی از مدت‌ها قبل و همزمان با حضورش روی نیمکت بارسا به مدیران این باشگاه گفته بود که این بازیکن در فهرست او برای فصل آینده قرار دارد و از آنها خواسته بود که نهایت تلاش خودشان را برای تمدید قرارداد این بازیکن به کار بگیرند.
اتفاقی که در نهایت رخ نداد و مدیران بارسا نتوانستند با مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن برای امضای قرارداد جدید به توافق برسند تا قرارداد او با این باشگاه به اتمام برسد.
در این مدت بارها از باشگاه‌های مختلفی به عنوان مقصد بعدی دمبله نام برده شد که در این بین نام پاری سن ژرمن و چلسی هم به گوش می‌رسید اما اصلی‌ترین گزینه برای این بازیکن در طول این مدت چلسی بود که در پی تقویت قوای هجومی‌اش برای فصل آینده است.

با این حال در روزهای گذشته شایعاتی درباره از سرگیری مذاکرات بین بارسا و نمایندگان این بازیکن به اصرار ژاوی به گوش رسیده و به نظر می‌رسید که این اتفاق باعث نگرانی توماس توخل شده است.
این مربی آلمانی از شرایط مهاجمان تیمش راضی نیست و انتقال روملو لوکاکو به اینتر نیز باعث شده که او به صورت جدی به دنبال جذب مهاجم در پنجره تابستانی باشد و حالا از مدیران چلسی خواسته که هرچه زودتر برای جذب این بازیکن اقدام کنند.
گفته می‌شود که در حال حاضر انتقال این بازیکن فرانسوی به استمفوردبریج به اولویت اول توخل و البته مدیران چلسی تبدیل شده و آنها در تلاش هستند تا هرچه زودتر قراردادی را با دمبله به امضا برسانند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *