بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مژده به عاشقان فوتبال ؛ جام جهانی 2022 بدون کرونا

سازمان جهانی بهداشت : نگران شیوع ویروس کرونا در ماه نوامبر و دسامبر پیش رو که قرار است جام جهانی برگزار شود، نیستیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۴
جام جهانی 2022 قطر

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که اقدامات قطر برای مهار کرونا در جام جهانی موفقیت آمیز و کارساز خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که اقدامات قطر برای مهار کرونا در جام جهانی 2022 موفقیت آمیز و کارساز خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، جام جهانی 2022 به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. این بازی‌های با حضور انبوه تماشاگران از سراسر جهان برگزار خواهد شد و این باعث شده تا نگرانی‌هایی درباره شیوع ویروس کرونا وجود داشته باشد.

سازمان جهانی بهداشت اطمینان دارد که اقدامات قطر برای مهار ویروس کرونا موفقیت آمیز خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مایکل ریان، مدیر بخش اورژانس سازمان بهداشت جهانی گفت:

تجمع هواداران در قطر مشکلی نخواهد داشت. ما به عنوان سازمان جهانی از نزدیک با قطر در ارتباط هستیم. چنانچه لازم باشد آماده هستیم تا به این کشور برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی مشورت بدهیم.

او در ادامه گفت:

مقامات بهداشتی قطر به خوبی با سازمان بهداشت جهانی برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی در حال همکاری و ارتباط با هم هستند. ما نگران شیوع ویروس کرونا در ماه نوامبر و دسامبر پیش رو که قرار است جام جهانی برگزار شود، نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *