بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس در اندیشه شکاری بزرگ از پاری سن ژرمن

پیشنهاد شدن نیمار به یوونتوس برای انتقال قرضی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۷
نیمار ؛ پیشنهاد شدن نیمار به یوونتوس برای انتقال قرضی

شایعات پیرامون آینده نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعاتی از چند هفته قبل درباره آینده نیمار در پارک دو پرنس به گوش می‌رسید و بسیاری باور داشتند که کیلیان امباپه خواهان جدایی این بازیکن شده است.
با این که امباپه چنین شایعاتی را تکذیب کرد اما به نظر می‌رسد که مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط فروش این بازیکن در تابستان امسال هستند.
فوت مرکاتو مدعی شده که استراتژی مدیران پی اس جی تغییر کرده و این موضوع به خوبی در اظهارات ناصر الخلیفی نیز مشخص است. او روز گذشته به لو پاریزین گفت:

« ما انتظار داشتیم که بازیکنان عملکرد بسیار بهتری در فصل گذشته داشته باشند. کسانی که می‌خواهند در منطقه امن خودشان بمانند، کسانی که نمی‌خواهند بجنگند جایی در این تیم ندارند.»

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پی اس جی، هم ظاهرا علاقه چندانی به نیمار و بازی این ستاره برزیلی در زمین ندارد و آماده است تا پیشنهادات دریافتی برای فروش او را بررسی کند.

فروش او با مبلغ مدنظر مدیران پی اس جی احتمالا بسیار دشوار خواهد بود، بنابراین آنها حتی ممکن است حاضر به انتقال او به صورت قرضی باشند. با این حال پرداخت دستمزد 30 میلیون یورویی این بازیکن، حتی در صورت انتقال قرضی، هم بسیار سخت به نظر می‌رسد.
با این حال لوکا مومبلانو، خبرنگار نزدیک به یوونتوس، این ادعا را مطرح کرده که نیمار در طی روزهای اخیر به یوونتوس پیشنهاد شده تا این باشگاه برای جذب او به صورت قرضی اقدام کند.
این در حالی است که مویزه کین به صورت قرضی از یووه در پی اس جی توپ می‌زند و مدیران این باشگاه می‌توانند از او به عنوان بخشی از قرارداد انتقال نیمار به تورین استفاده کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا نیمار تصمیم به ترک پارک دو پرنس دارد یا خیر.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *