بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دشمنی رئال مادرید و پی اس جی عمیق تر می شود ؛ خواسته مخفیانه تیم فرانسوی از ستاره کهکشانی ها

پیشنهاد حقوق 40 میلیون یورویی پی اس جی به وینیسیوس جونیور و درخواست برای عدم تمدید با رئال مادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۴
رئال مادرید ؛ پیشنهاد حقوق 40 میلیون یورویی پی اس جی به وینیسیوس

دشمنی پاری سن ژرمن با رئال مادرید حالا وارد ابعاد جدیدی شده و در این میان نام وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، به چشم می‌خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید با وینیسیوس جونیور به توافق رسیده که قرارداد این بازیکن را تمدید کند و حالا مسائل جالبی درباره این موضوع منتشر شده است.
فلورنتینو پرز در گفتگو با الچیرینگیتو در پاسخ به سوالی درباره وینیسیوس جونیور مدعی شد که این بازیکن پیشنهادهایی از سایر باشگاه‌های درجه یک و مطرح اروپایی داشته اما تصمیم گرفته به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد.
حالا روزنامه مارکا خبر داده که جذاب‌ترین پیشنهادی که برای جذب وینیسیوس ارائه شده از سوی پاری سن ژرمن بوده است، هرچند پرز مستقیما از این باشگاه نام نبرد و ترجیح داد که صرفا به خود پیشنهاد اشاره کند.

باشگاه پاری سن ژرمن در طول چند ماه اخیر بارها پیام‌هایی را برای وینیسیوس ارسال کرده و از او خواسته که قرارداد جدیدی را با رئال مادرید امضا نکند. آنها حتی مبلغی باورنکردنی را نیز به او پیشنهاد کرده و مدعی شده‌اند که حاضر هستند مبلغ 40 میلیون یورو برای هر فصل به این بازیکن پرداخت کنند.
در قرارداد پیشنهاد شده به این ستاره برزیلی همچنین پاداش‌های متعدد و فرصت سرمایه‌گذاری در قطر نیز گنجانده شده تا او را بیش از پیش برای پوشیدن پیراهن پی اس جی وسوسه کند.
با این حال خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز از ابتدا در جریان مطرح شدن چنین پیشنهادهایی به وینیسیوس بودند و این موضوع ارزش بسیار زیادی برای آنها داشت. این اتفاق باعث شد که وینیسیوس نه تنها از نظر ورزشی و حرفه‌ای، بلکه از نظر شخصی نیز ارزش زیادی برای مدیریت باشگاه رئال مادرید پیدا کند.

مدیران پی اس جی در طول این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتند که دیداری رو در رو با وینیسیوس و نمایندگان او داشته باشند اما موفق نشدند و رویارویی این تیم با رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان نیز شرایط را بیش از پیش برای آنها دشوار کرد.
آنها امیدوار بودند که با ارائه پیشنهاد دستمزد 40 میلیون یورویی بتوانند توجه این بازیکن را جلب کنند اما در نهایت متوجه این واقعیت شدند که رابطه وینیسیوس با رئال مادرید بسیار قوی‌تر از آن است که بتوان به راحتی آن را زیر پا گذاشت و آخرین تماس این باشگاه با اطرافیان این بازیکن به ماه مارس برمی‌گردد. آنها در سه ماه اخیر تماسی با این بازیکن نداشتند چون از جذب او ناامید شده بودند.

مارکا همچنین مدعی شده که وینیسیوس هیچ پیشنهاد دیگری را در نظر نداشته و در طول مدت حضورش در سانتیاگو برنابئو، حتی در بدترین شرایط هم بارها به مدیر برنامه‌اش اعلام کرده که هیچ پیشنهادی را بررسی نکند و اولویت اول را فقط رئال مادرید قرار دهد.
این در حالی است که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری مانند لیورپول، چلسی و منچستریونایتد نیز در طول چند ماه اخیر بارها خواهان شروع مذاکراتی برای جذب این بازیکن بوده‌اند اما با پاسخی مشابه روبرو شدند.
حالا این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید قرار دارد. مدیران این باشگاه امیدوار هستند که مدت این قرارداد تا سال 2028 باشد اما به نظر می‌رسد که توافق نهایی روی سال 2026 یا 2027 خواهد بود. بند فسخی به ارزش یک میلیارد یورو نیز در این قرارداد گنجانده شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *