بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شانس های قهرمانی لیگ برتر انگلیس از دید Opta + عکس

لیورپول شانس اول قهرمانی لیگ برتر انگلیس براساس پیشبینی ابررایانه اوپتا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۷
انگلیس ؛ لیورپول شانس اول قهرمانی لیگ برتر انگلیس براساس پیشبینی ابررایانه اوپتا

بر اساس پیشبینی ابررایانه اوپتا، منچسترسیتی برای اولین بار در فصل جاری دیگر شانس اول قهرمانی لیگ برتر نیست و لیورپول از این تیم پیشی گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با استفاده از پیش‌بینی‌های ابرکامپیوتر “Opta”، می‌توانیم به شانس هر تیمی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در پایان فصل نگاه کنیم. همانطور که فصل ادامه دارد، شانس هر یک از پیشتازان ممکن است هفته به هفته عوض شود. درست است، برای اولین بار در این فصل، منچسترسیتی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر نیست.

لیورپول برنده بزرگ بازی‌های روز یکشنبه لیگ برتر بود. پس از پیروزی قرمزها برابر برایتون، تساوی بدون گل در اتحاد به این معنی بود که لیورپول از سیتی به عنوان گزینه اول ابر رایانه برای عنوان قهرمانی پیشی گرفت.

در آخرین شبیه سازی این ابر رایانه، لیورپول با 47.7 درصد شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. پس از دور قبلی مسابقات در ابتدای ماه مارس، شانس قهرمانی لیورپول 35.3 درصد ارزیابی شده بود، یعنی حالا 12.4 درصد افزایش یافت.

تیم یورگن کلوپ باید در این فصل به بازگشت از شکست و برگرداندن ورق بازی‌ها عادت کرده است، آنها وقتی پس از 90 ثانیه 1-0 برابر برایتون عقب افتادند، نترسیدند چرا که همیشه این اطمینان وجود دارد که قادر به عوض کردن شرایط بازی خواهند بود. در نهایت نیز لیورپول با زدن دو گل، بازی باخته را با برد عوض کرد.

در اتحاد ولی سیتی نتوانست راهی برای عبور از آرسنال پیدا کند. در نتیجه شانس قهرمانی تیم تحت هدایت پپ از 45.9 درصد به 33.5 درصد کاهش یافت. دومین تساوی متوالی و سومین در 6 بازی اخیر لیگ برتر.

شانس آنها 12.4 درصد کاهش یافته یعنی دقیقا همان مقدار که شانس لیورپول افزایش پیدا کرده است. این کمترین شانس قهرمانی منچسترسیتی در تمام فصل است.

در همین حال، شانس آرسنال روی 18.8 درصد ثابت باقی ماند. تساوی دیشب البته باعث شد آرسنال موقعیت خود را در صدر لیگ از دست بدهد و به رتبه دوم سقوط کند.

با ۹ بازی مانده به پایان، هنوز زمان و پیچ و خم‌های بیشتری وجود خواهد داشت و شانس هر کدام از این سه تیم مثلث قهرمانی می‌تواند دستخوش تغییر شود.

انگلیس ؛ لیورپول شانس اول قهرمانی لیگ برتر انگلیس براساس پیشبینی ابررایانه اوپتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *