بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قرارداد ستاره آرسنال تمدید شد + عکس

قرارداد تومیاسو با آرسنال تا 2026 تمدید شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۰
تومیاسو ؛ قرارداد تومیاسو با آرسنال تا 2026 تمدید شد

تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، قراردادش را تا سال 2026 با این باشگاه تمدید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تومیاسو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2021 از بولونیا به آرسنال پیوست و خیلی زود توانست مهارتش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد که تحسین بسیاری را هم برایش به همراه داشت.

عملکرد خوب این ستاره ژاپنی مدیران آرسنال را مجاب کرد که قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند. این باشگاه دقایقی پیش اعلام کرد که قرارداد او به صورت رسمی تا سال 2026 تمدید شده که گزینه تمدید خودکار یک ساله هم در آن گنجانده شده است.

تومیاسو در طول دوران حضورش در ورزشگاه امارات تا به حال 78 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و میکل آرتتا بارها از انعطاف پذیری او در ترکیب تیمش و همچنین نظمی که در زمین دارد تقدیر و تمجید کرده است.

تومیاسو ؛ قرارداد تومیاسو با آرسنال تا 2026 تمدید شد

قرارداد قبلی این بازیکن در تابستان 2025 به پایان می‌رسد اما آرسنال تصمیم گرفت که این قرارداد را زودتر تمدید کند. این بازیکن در گفتگو با سایت رسمی توپچی‌ها درباره تمدید قراردادش اظهار داشت:

«من خیلی خوشحال هستم که قراردادم را تمدید کردم چون آرسنال یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست و بازی برای این تیم رویای من بود.

امیدوارم که بهتر از قبل باشم اما هنوز در حال یاد گرفتن از میکل و از دیگر هم تیمی‌هایم هستم. هنوز ظرفیت پیشرفت دارم. بنابراین تلاش خواهم کرد تا بازیکن بهتری باشم و در عین حال انسان بهتری هم باشم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *