بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی : برای همیشه از نیمار سپاسگزارم

ژاوی سیمونز، ستاره لایپزیش : نیمار خیلی از من مراقبت می‌کرد، این برای من چیز بزرگی بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴
سیمونز، ستاره لایپزیش : نیمار خیلی از من مراقبت می‌کرد، این برای من چیز بزرگی بود

ژاوی سیمونز، ستاره لایپزیش، در گفت‌وگو با کیکر از عشق به فوتبال، بازی برگشت مقابل رئال و اهمیت نیمار برای او در زمان حضورش در پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حال حاضر در فوتبال اروپا، خاویر کوئنتین شی سیمونز ۲۰ ساله یا به اختصار ژاوی یکی از بهترین بازیکنان جهان است. با توجه به سنش، بازیکن قرضی پاری سن ژرمن در حال حاضر بسیار بالغ و خونسرد است. این را در اظهاراتش در مصاحبه با کیکر هم می‌شود فهمید.

در زمین، این ستاره هلندی یک بازیکن فوق‌العاده است که توسط شور و شوق جوانی هدایت می‌شود. اگرچه او تازه در ابتدای دوران فوتبالش است، اما در حال حاضر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در اولین مصاحبه مهم با یک رسانه آلمانی زبان، ستاره لایپزیش توضیح داد که چرا با وجود شکست ۱-۰ در بازی رفت، همچنان به پیروزی برابر رئال مادرید در بازی برگشت امیدوار است.

دو سال پیش، ژاوی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو با پاری سن ژرمن مقابل رئال بازی کرد. اما در آن زمان او فقط در لیست بازی و روی نیمکت حضور داشت، نه در زمین. او در این مورد گفت:

«به یاد دارم که بازی واقعاً بزرگی بود. ما با برتری ۱-۰ در بازی رفت به بازی برگشت رفتیم و سپس حتی پیش افتادیم. اما بعد از آن رئال برگشت و بازی را با سه گل برد. اکنون من به تیم خود ایمان دارم. ما باید به زمین برویم و از بازی در استادیوم لذت ببریم. به همه کسانی که معتقدند ما حذف می‌شویم پاسخ می‌دهم: هیچ چیز غیرممکن نیست.»

ژاوی در حال حاضر ۸ گل و ۱۳ پاس گل در ۳۳ بازی برای لاپیزیش به ثبت رسانده است. او درباره ذهنیتش در بازی‌هایش برای باشگاه آلمانی می‌گوید:

«اولاً، من از کودکی از بازی لذت می‌بردم و دوستش داشتم. و دوم اینکه، تنها گزینه در ذهن من برنده شدن است. من هیچ فایده‌ای نمی‌بینم که به زمین بروم و بعد فکر کنم: باشه. شاید مساوی کنیم. برای من همیشه برنده شدن در اولویت است.

ژاوی نمی‌خواهد انکار کند که زبان بدن او در زمین فوتبال برای کارهای سرگرمی و لذت بردن از بازی نیست، بلکه بیشتر شبیه انجام یک کار پرفشار است:

«بله، شما اینطور می‌بینید، خانواده من هم گاهی اوقات این را می‌گویند. وقتی در خانه هستم، بعضی مواقع از مادرم می‌شنوم که باید کمی بیشتر بخندم. شاید این درست باشد، من فقط روی بازی و برنده شدن تمرکز کرده‌ام. اما می‌توانید ببینید، من عاشق فوتبال هستم. من هنوز هم از لحظات حضورم در زمین به همان اندازه که پسر بچه‌ای بودم و با بچه‌های دیگر بازی می‌کردم لذت می‌برم.

ژاوی در نوجوانی در فضای مجازی هم یک ستاره بود. او در ۱۴ سالگی در اینستاگرام یک میلیون فالوور داشت. او در این مورد می‌گوید:

«من فقط فوتبال بازی می‌کردم. فکر می‌کنم در آن زمان رونق رسانه‌های اجتماعی تازه شروع شده بود. من هم مثل بقیه عکس‌ها را در اینستاگرام پست می‌کردم و هیچ کاری متفاوت از آنچه که قبلاً در تمام زندگی‌ام انجام می‌دادم انجام نمی‌دادم. چیزهایی می‌گفتم که رویایم بود. بازی در باشگاهی بزرگ، دیده شدن در تلویزیون و این صحبت‌ها. اینگونه بود که مردم شروع به دنبال کردن من کردند. اما من هرگز تغییر نکرده‌ام، همین‌طور هستم و خواهم ماند.»

ژاوی در سن ۱۷ سالگی در کنار بازیکنان باتجربه‌ای مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و نیمار بازی کرده است. او ستاره برزیلی را به‌عنوان الگو و مربی خود می‌بیند:

«او قبلاً من را از زمان حضور در بارسلونا می‌شناخت و خیلی از من مراقبت می‌کرد. این برای من چیز بزرگی بود. من برای همیشه از او سپاسگزارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *