بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرزوی جالب نیمار درباره لیونل مسی !

نیمار : امیدوارم دوباره با مسی همبازی شوم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۲
نیمار : امیدوارم دوباره با مسی همبازی شوم

نیمار می‌گوید دوست دارد که باز هم با لیونل مسی همبازی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار و مسی  این دو فوق ستاره مطرح فوتبال جهان چهار سال در بارسلونا در کنار یکدیگر بازی کردند و دوباره هم برای دو سال دیگر در پاری سن ژرمن با هم هم بازی بودند. نیمار در پاسخ به این سوال که آیا شانسی وجود دارد که آنها بتوانند از یک دوره سوم هم در کنار یکدیگر لذت ببرند، به هوادارانی که خواهان دیدار مجدد این دو هستند، امیدواری داد.

نیمار در حالی که در گرندپری بحرین حاضر بود، به سوال خبرنگار ای اس پی ان پاسخ داد که از او پرسید که آیا می‌توان در آینده او را دوباره کنار ستاره آرژانتینی دید:

“امیدوارم دوباره با هم بازی کنیم. لئو شخص بزرگی است. همه او را می‌شناسند. من فکر می‌کنم او حالا خیلی خوشحال است، اگر او خوشحال است، من هم خوشحالم.”

مسی و نیمار دو قهرمانی لالیگا و همچنین دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کنار هم به دست آوردند و سپس در لیگ 1 در دو سال پیاپی با پی اس جی به قهرمانی رسیدند. مسی سپس به اینترمیامی رفت، در حالی که نیمار قرارداد پرسودی را با الهلال عربستان امضا کرد.

ستاره برزیلی در حال حاضر در حال نقاهت از مصدومیت رباط صلیبی خود است که پس مدت کوتاهی بعد از انتقال به لیگ برتر عربستان به آن دچار شد و انتظار می‌رود که تابستان امسال کوپا آمریکا با برزیل را از دست بدهد. در همین حال، مسی شروع خوبی در فصل جدید MLS داشته و خود را برای بازی روز شنبه تیمش مقابل اورلاندو سیتی، آماده می‌کند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *