بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چلسی و ماجرای از دست دادن فرصت خرید اندریک

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۲:۲۱

طرفداری | پدر اندریک می‌گوید قبل از اینکه پسرش رئالی شود، با بستن قرارداد با چلسی بسیار نزدیک شده بودیم.

اندریک در 17 سالگی دو بار با پالمیراس فاتح لیگ سری آ برزیل شده و با 11 گل هم در این فصل بهترین گلزن این تیم و نقش تاثیرگذاری در دومین قهرمانی متوالی پالمیراس در لیگ برزیل داشت. قرار است این ستاره جوان برزیلی را در فصل بعد در رئال مادرید ببینیم اما پدر اندریک می‌گوید قبل از اینکه پسرم رئالی شود، او به بستن قرارداد با چلسی بسیار نزدیک شده بود و در لحظات آخر این قرارداد به هم خورد و کنسل شد.

ما یک دعوتنامه از طرف مالک چلسی دریافت کردیم و برای دیدن باشگاه و آن کشور به آنجا رفتیم. ما بازی چلسی مقابل آرسنال را دیدیم و این فرصت را داشتیم که مربی، امکانات تیم، جورجینیو، سزار آزپیلیکوئتا و تیاگو سیلوا را از نزدیک ببینیم.

آنها همه چیز را برای ما توضیح دادند. ما را به یک نفر معرفی کردند و او به ما کمک کرد تا در لندن مستقر شویم. آن شخص، خانه‌ای که قرار بود در آن زندگی کنیم، مدرسه‌ای که اندریک در آن درس خواهد خواند و کلیسای نزدیک آنجا را به ما نشان داد. همه چیز خیلی خوب و بابرنامه پیش می‌رفت.

با این حال همه این داستان‌ها در لحظه آخر کنسل شد. نمی‌توانم بگویم ما 100% قرارداد بسته بودیم ولی به بستن قرارداد هم خیلی نزدیک شده بودیم. فکر می‌کردم که قرار است در هوای سرد لندن زندگی کنیم اما شب ایجنت پسرم تماس گرفت و گفت که مالک چلسی از این قرارداد منصرف شده، چون مبلغی که قرار است برای اندریک پرداخته شود، باعث بالا رفتن قیمت سایر بازیکنان می‌شود. در مجموع، آنها قرار بود ۶۰ میلیون یورو پرداخت کنند و اندریک که در آن زمان ۱۶ سالش بود، دو سال بعد به چلسی می‌رفت. بعد از آن، رئال وارد شد و ما با آنها صحبت کردیم.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *