بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پست اینستاگرامی رونالدو پس از ۱۲۰۰ بازی رسمی: چه دوران هیجان انگیزی، اما هنوز تمام نشده است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۲

طرفداری | کریستیانو رونالدو،‌ اسطوره تمام نشدنی دنیای فوتبال، در پیروزی ۴-۱ النصر مقابل الریاض به اولین فوتبالیستی به جز دروازه‌بان‌ها تبدیل شد که به رکورد ۱۲۰۰ بازی رسمی در دوران حرفه‌ای خود می‌رسد اما این فوق ستاره پرتغالی که همیشه به جاه طلبی زیاد شهرت داشته تاکید می‌کند که تاریخ سازی او هنوز به پایان نرسیده است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال به رکورد ۱۲۰۰ بازی رسمی در دوران حرفه‌ای خود در پیروزی ۴-۱ النصر مقابل الریاض رسید و در این مسابقه نیز مانند ماه‌های گذشته تاثیرگذار ظاهر شد. رونالدو روی سانتر سادیو مانه گل اول النصر را با تک ضربه‌ای حساب شده به ثمر رساند و با یک سانتر بسیار زیبا پاس گل دوم النصر را برای اوتاویو ارسال کرد تا این بازیکن با ضربه سری زیبا حساب کار را ۲-۰ کند.

این نتیجه باعث شد که النصر در رده دوم جدول باقی بماند چرا که الهلال با پیروزی 3-0 جمعه گذشته مقابل یاران رونالدو با فاصله‌ای ۷ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. این فوق ستاره 38 ساله به طور واضح از رسیدن به 1200 بازی رسمی بسیار خوشحال بود و هنوز معتقد است که در پایان دوران حرفه‌ای خود نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. او پس از بازی در حساب اینستاگرام خود نوشت:

سه امتیاز دیگر! از همه هم تیمی‌هایم که کمک کردند تا به 1200 مسابقه رسمی برسم، سپاسگزارم. چه دوران هیجان انگیزی، اما هنوز تمام نشده است.

این مهاجم کهنه کار، با ثبت 16 گل در 15 بازی، بهترین گلزن لیگ برتر عربستان است. رونالدو بیشتر 1200 بازی خود را برای رئال مادرید انجام داده که در آنجا در 438 بازی به میدان رفت. او در دو دوره حضور خود در منچستریونایتد 346 بازی برای این باشگاه و 205 بازی ملی نیز برای پرتغال انجام داده است. به گزارش بی بی سی، پیتر شیلتون، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس با 1387 بازی، رکورددار بیشترین بازی حرفه‌ای در فوتبال مردان است. کریستیانو رونالدو به رکورد ۱۲۰۰ بازی رسمی در دوران حرفه‌ای‌اش رسید

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *