بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تماشاگران بازی پرسپولیس – الدحیل: بازی را از گوشی های موبایلمان دیدیم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۷

در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا از صعود به مرحله حذفی باز بماند، اما حواشی سکوهای تماشاچیان بسیار بیشتر از حواشی بازی بود.

یکی از اصلی ترین چالش هایی که تماشاچیان بازی پرسپولیس و الدحیل با آن دست به گریبان بودند عدم نمایش بازی از طریق نمایشگرهای استادیوم بود. با توجه به فاصله بسیار زیادی که تماشاچیانی که در طبقه دوم ورزشگاه آزادی حضور داشتند با زمین چمن مسابقه و همچنین تعداد بالای تماشاچیان، امکان دیدن مسابقه برای این افراد با مشکلات بسیاری رو به رو بوده است.

در پی مصاحبه خبرنگار طرفداری با برخی از تماشاچیانی که از سکوهای طبقه دوم بازی را تماشا کرده بودند مشخص شد که بسیاری از تماشاچیانی که در این طبقه از ورزشگاه حضور داشتند به دلیل دید نامناسبی که از زمین داشتند تصمیم گرفته بودند که از طریق گوشی موبایلشان و استفاده از رادیو و یا تلویزیون اینترنتی بازی را از داخل استادیوم تماشا کنند.

یکی از این تماشاچیان که به گفته خودش گوشی موبایل اس 23 الترا خود را چند ماه قبل از فروشگاه الان بخریم خریداری نموده است قصد داشته تا با استفاده از گوشی موبایل جدیدش و استفاده از قدرت زوم و کیفیت بالایی که این گوشی نسبت به بسیاری از هم نسل های خود دارد بازی را مشاهده کند که ازدیاد جمعیت سبب شده است تا گوشی از دست وی افتاده و ال سی دی موبایل این شخص دچار آسیب شود.

باتوجه به این موضوع امیدواریم لااقل در بازی های بین المللی پیش رو دیگر شاهد چنین حواشی نباشیم و همه افرادی که به استادیوم آزادی مراجعه میکنند بتوانند به راحتی بازی را لااقل از طریق مانیتورهای موجود در استادیوم مشاهده نمایند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *