بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درهای بازگشت به تیم اصلی به روی سانچو باز است؛ وینگر انگلیسی خواهان شروعی جدید در اولدترافورد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۱

طرفداری | تبعید جیدون سانچو همچنان ادامه دار بوده و اریک تن هاخ اصرار دارد که رفتار این وینگر انگلیسی پایین‌تر از استانداردهای فرهنگی منچستریونایتد است. در حال حاضر حدود ۳ ماه است که سانچو دور از تیم اصلی تمرینات خود را انجام می‌دهد، چرا که او پس از خط خوردن از لیست این تیم برای دیدار مقابل آرسنال و شکست ۳-۱ یونایتد در آن بازی، به طور علنی سرمربی خود را به دروغ گویی متهم کرد. تن هاخ گفته بود که فرم ضعیف سانچو در تمرینات باعث حذف او از لیست بازی شده است اما سانچو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا کرد که او قربانی شرایط یونایتد است و از هواداران خود خواست که هر چیزی که می‌خوانند باور نکنند.

این بازیکن 23 ساله هنوز در کمپ تمرینی کارینگتون تمرین می‌کند، اما به آکادمی باشگاه تبعید شده است و سانچو حتی تعویض لباس خود را نیز باید در اتاقی در بسته انجام دهد تا با بازیکنان دیگر برخوردی نداشته باشد. تن هاخ در گفتگو با مجله مستقل United We Stand در مورد شرایط سانچو گفت: در مورد سانچو احساس پشیمانی نمی‌کنم و رفتار متفاوتی با او انجام نداده‌ام. در اینجا فرهنگی وجود دارد و هر بازیکن باید استانداردهای مشخصی داشته باشد. او می‌داند برای آینده‌ و بازگشتش به تیم چه کاری باید انجام دهد و بازگشت او به خودش بستگی دارد. تن هاخ: هدایت منچستریونایتد سخت‌ترین شغل دنیاست؛ بابت جیدون سانچو پشیمان نیستم

از سرمربی هلندی پرسیده شد که آیا سانچو همچنان حقوق کامل خود را از باشگاه دریافت می‌کند و او پاسخ داد:

این موضوعی داخلی است و خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.

سانچو در یونایتد حدود ۲۵۰ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و تا 2026 با منچستریونایتد قرارداد دارد. اگرچه تن هاخ از اظهار نظر در مورد احتمال انتقال این بازیکن ۲۳ ساله در نیم فصل خودداری کرد، انتظار می‌رود سانچو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه در دسترس باشد.  سانچو امیدوار به تغییر شرایط خود با ورود سر جیم رتکلیف

به گزارش اسکای آلمان، سانچو امیدوار است که شروع دوباره‌ای در منچستریونایتد داشته باشد و تن هاخ نیز هنوز درهای بازگشت را به روی ستاره تبعیدی خود باز گذاشته است. سانچو از ماه آگوست در هیچ مسابقه‌ای حاضر نشده و با وجود دلگرمی هم تیمی‌هایش، از سرمربی خود عذرخواهی نکرده است. این گزارش ادعا می‌کند که ورود سر جیم رتکلیف و چگونگی نگاه کردن رئیس اینیوس به اتفاقات پیش آمده، می‌تواند سرنوشت سانچو را در یونایتد تغییر دهد. 

در صورتی که دورتموند بتواند هزینه‌های انتقال سانچو را پوشش دهد، او از بازگشت به بوندسلیگا و باشگاه سابق خود استقبال می‌کند اما علاقه قلبی او این است که شروع جدیدی در منچستریونایتد داشته باشد و دوران تاریک خود پس از انتقال به اولدترافورد را به فراموشی بسپارد.

معاوضه دونیل مالن و جیدون سانچو بسیار بعید است

پایان اختلافات تن هاخ و سانچو، اولین خواسته رتکلیف در منچستریونایتد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *