بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احتمال بالای جدایی کنان ییلدیز از یوونتوس در پنجره زمستانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷

طرفداری | کنان ییلدیز از دقایق بازی خود در ترکیب یوونتوس راضی نیست و در تلاش است تا در صورتی که تغییری در وضعیتش ایجاد نشود، تورین را ترک کند. 

به گزارش فلورین پلتنبرگ، کنان ییلدیز از شرایط خود در یوونتوس کاملا ناامید شده است. او پس از اینکه در مسابقات ملی و دیداری دوستانه مقابل آلمان موفق به گلزنی شده بود، در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل ولز نیز ۳۱ دقیقه به میدان رفت اما پس از آن در ترکیب ماسیمیلیانو الکری جایی نداشته و در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته است. این استعداد ۱۸ ساله به صورت جدی به ترک یوونتوس در پنجره زمستانی می‌اندیشد و مذاکرات در این راستا در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

هر اتفاقی ممکن است و شاید این مهاجم جوان به صورت قرضی یا دائمی از بیانکونری جدا شود. تیم‌های زیادی در مورد این بازیکن پرس و جو کر‌ده‌اند که یکی از آنها فنرباحچه است. این باشگاه ترکیه‌ای در تابستان امسال پیشنهادی ۱۰ میلیون یورویی به اضافه پاداش برای خرید ییلدیز ارائه کرده بود اما یوونتوس این پیشنهاد را رد کرد. او محصول آکادمی بایرن مونیخ است و سال گذشته با پایان قراردادش با باواریایی‌ها، قراردادی سه ساله با یوونتوس امضا کرده و به صورت آزاد به این تیم پیوست. فنرباحچه به دنبال خرید کنان ییلدیز از یوونتوس در پنجره زمستانی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *