بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوییس سوارز: دوست داشتم اندریک به بارسلونا برود نه رئال مادرید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰:۵۷

طرفداری | لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای گرمیو با در سال 2023 عملکرد درخشانی داشت و با کسب عنوان آقای گلی لیگ برزیل، به اینترمیامی می‌رود.

به گزارش مارکا، اسطوره باشگاه بارسلونا و تیم ملی فوتبال اروگوئه در مصاحبه‌ای در مورد درخشش اندریک، ستاره برزیلی 17 ساله پالمیراس صحبت کرده است. اندریک در 17 سالگی دو بار با پالمیراس فاتح لیگ سری آ برزیل شده و با 11 گل هم در این فصل بهترین گلزن این تیم و نقش تاثیرگذاری در دومین قهرمانی متوالی پالمیراس در لیگ برزیل داشت. لوییس سوارز که خودش از موثرترین بازیکنان لیگ برزیل در سال 2023 بود می‌گوید اندریک یک ستاره است و او دوست داشت که این بازیکن برزیلی به بارسلونا می‌رفت.

مشخص است که دوست داشتم اندریک به بارسلونا برود نه رئال مادرید. من او را برای بازی در بارسلونا می‌خواستم اما اندریک خودش باید برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او باید از فوتبال لذت ببرد و فوتبال هم از داشتن چنین بازیکنی لذت ببرد.

اندریک یک ستاره است و آنچه که امسال بدست آورد، باورنکردنی بود. پیوستن به رئال مادرید، رسیدن به پیراهن برزیل و قهرمانی در لیگ برزیل فصل عالی را برای او رقم زد. اندریک این قابلیت را دارد که برای سال‌های سال یک ستاره بزرگ باشد. بیشتر بخوانید: تبریک رئال مادرید به اندریک به خاطر قهرمانی پالمیراس در لیگ برزیل

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *