بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جورجو کیه لینی: اکنون سطح وست هم با بهترین تیم سری آ برابر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰:۳۳

جورجو کیه لینی معتقد است هر بازیکن برای بازی در لیگ برتر انگلیس باید بیش‌ از 100 درصد آمادگی بدنی داشته باشد.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، جورجو کیه لینی برای 17 سال در پیراهن یوونتوس و تیم ملی ایتالیا درخشید و به افتخارات پرشماری نیز دست پیدا کرد. کیه لینی از آن دسته از ستارگانی است که تجربه بازی برای تنها یک لیگ اروپایی را در کارنامه دارد و سرانجام در سال 2022، سری آ را به مقصد لس‌آنجلس اف‌سی ترک کرد. اسطوره بیانکونری به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه اتلتیک انجام داده که بخشی از آن مربوط به سطح کنونی فوتبال باشگاهی ایتالیا و مقایسه آن با لیگ برتر انگلیس می‌شود. به اعتقاد جورجو کیه لینی، اکنون سطح تیمی مانند وست هم با بهترین تیم سری آ برابر است. او در صحبت‌های خود گفت:

بازی در لیگ برتر انگلیس برای همه بسیار سخت است، زیرا از نظر بدنی باید بیش از 100 درصد آماده باشید. لیگ برتر از هر لیگی در سراسر جهان بسیار بهتر است و بازیکنان کمی طی مدت زمان کوتاه می‌توانند در پرمیرلیگ جا بیافتند. اکنون سطح وست هم با بهترین تیم سری آ برابر است. کافی است به بازیکنانی مثل کریس اسمالینگ، فیکایو توموری و روبن لوفتوس چیک (که از لیگ انگلیس به سری آ آمده‌اند) نگاه کنید. از نظر قدرت بدنی آن‌ها از اکثر بازیکنان سری آ 3 برابر بهتر هستند. از نظر فیزیکی آن‌ها برتری دارند و همین امر اجازه می‌دهد تا حریفان را از پای در بیاورند.  آیا این امکان را داشتی که در لیگ برتر بازی کنی؟ 

نه، من هیچ‌وقت آن‌چنان نزدیک به لیگ برتر نبودم. فکر می‌کنم در دوران اوج من، سطح سری‌آ عالی بود. شما پس از پایان دوران اوجتان نمی‌توانید به انگلیس بروید؛ چرا که این لیگ بسیار فیزیکی است و برای بازی در آن‌جا باید در اوج فوتبالتان باشید. من نمی‌دانم تیاگو سیلوا چه گونه هنوز در لیگ برتر بازی می‌کند!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *