بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پست دفاع راست بارسلونا؛ مشکل بزرگی که همچنان در بلوگرانا پابرجاست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۷

طرفداری | بارسلونا پس از دنی آلوز هنوز نتوانسته جای خالی او را در پست دفاع راست پر کند و این پست یکی از مشکلات بزرگ بارسلونا در طول سالیان اخیر بوده است.

به گزارش آاس، از سال 2016 و هنگامی که دنی آلوز پس از کوله‌باری از جام و افتخارات، بارسلونا را به مقصد یوونتوس ترک گفت، بارسا دیگر نتوانسته مدافع راستی به خوبی او در ترکیب تیمش جایگزین کند. با وجود اینکه پس از آلوز، چندین بازیکن با بارسلونا قرارداد بستند و در این پست به کار گرفته شدند، اما هیچکسی به گرد پای این مدافع صاحب‌نام و پرافتخار برزیلی نرسیده است. حتی ورود ژاوی به بارسلونا هم تا به الان نتوانسته خیال هواداران بلوگرانا را برای پست دفاع راست راحت کند.

کادر فنی بارسلونا خیلی امیدوار بود که با حضور قرضی ژائو کانسلو، حداقل برای این فصل چنین مشکلی نداشته باشد، کانسلو با وجود کیفیت بالای بازی‌اش در این فصل اما ثابت کرده که در سمت چپ بارسا بسیار مفیدتر است و در هفته‌های اخیر جای الخاندرو بالده را در آن سمت گرفته است. این موضوع باعث شده تا ژاوی از مدافعان میانی در دفاع راست استفاده کند. ژول کونده فصل گذشته در آنجا مورد استفاده قرار گرفت، اما علناً اعتراف کرد که دوست ندارد خارج از پست اصلی‌اش بازی کند. رونالد آرائوخو هم در واقع چنین نظر مشابهی با کونده دارد.

هر چند کونده از بازی در دفاع راست ناراضی است، اما بارسا و ژاوی فعلا چاره‌ای جز استفاده از او در پست دفاع راست ندارند. بارسلونا ممکن است تابستان آینده، نگاهی به بازار نقل و انتقالات داشته باشد تا به این مشکل به ظاهر پایان‌ناپذیر و هفت ساله رسیدگی کند.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *