بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماریو بالوتلی: مورینیو زیاد حرف می‌زند؛ دومنیکو براردی، پسر خوب و مؤدبی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۴

طرفداری | ماریو بالوتلی می‌گوید ژوزه مورینیو سرمربی رم اشتباه کرده که دومنیکو براردی را هدف حملات خود قرار داده است.

مورینیو در آستانه دیدار ساسولو و آاس رم به انتقاد از رفتار براردی پرداخته و خطاب به او گفته بود:

براردی را دوست دارم چون بازیکن شگفت انگیزی است اما او باید به بازیکنان حریف بیشتر احترام بگذارد. او بازیکنان حریف را مسخره و عصبانی می کند، سپس داوران کاری با براردی ندارند و به بازیکنان حریف کارت زرد می دهند. می توانم بگویم همان اندازه که براردی را دوست دارم، از او منتفرم. از رفتارهای او در زمین خوشم نمی آید. دوست ندارم بازیکن من چنین رفتارهایی انجام دهد. اگر براردی بازیکن من بود، بدون شک با او به مشکل می خوردم.

صحبت‌های سرمربی رم اما با انتقاد ماریو بالوتلی روبه‌رو شده است. بالوتلی که این فصل در آدانا دمیر اسپور ترکیه توپ می‌زند در مصاحبه با TV Play می‌گوید مورینیو زیاد حرف می‌زند و این وصله‌ها به دومنیکو براردی نمی‌چسبد.

او (مورینیو) زیاد حرف می‌زند. براردی خوب و جدی است و خب این سبک اوست. او پسر خوب و مؤدبی است. اگر این بازیکن حرکت هوشمندانه‌ای در زمین انجام دهد، نمی‌تواند رفتارش را با نظر یک شخص تغییر دهد. براردی برای من پسری است که به قوانین احترام می‌گذارد. حتی با وجود اینکه من وضعیت بازی را ندیدم، می‌گویم که دستیار مورینیو اشتباه کرد که توپ را به بازیکن حریف نداد و اخراج شد. بیشتر بخوانید: مورینیو: اگر براردی بازیکن من بود، با او به مشکل می خوردم

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *